hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Verdens verste hesteeier?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Verdens verste hesteeier?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2006 :  23:40:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
ikke hør på de borskjemte ungene..grr blir irritert på sånne folk!hadde de visst kordan det er å ha skole,jobb+hest å betale for så hadde de nok holdt kjeft!
e litt barnslig eg å så er enig i at du bare kan slenge litt dritt tilbake:Phehe

uansett,du er bare ansvarlig hesteeier du som faktisk tar ansvar og tjener penger så du har råd til å ha han=)stå på;)
og som kurre sier vi backer deg opp;-)

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 23/02/2006 :  11:07:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
trist å høre at du har det vanskelig. men det hjelper iallfall ikke å ha dårlig samvittighet for at du er en dårlig hesteeier, for det er du ikke. og hvis du virkelig tenker deg om så håper jeg du ser det selv også!
jeg er i samme situasjon som deg, utenom at jeg har egen stall så jeg slipper ekle bortskjemte jenter, men sliter utrolig for å få endene til å møtes. nå om dagen gjør de ikke det en gang...
iallfall på meg så kan dårlig økonomi sende meg rett ned, og kanskje det er derfor du blir ekstra såret og "tror" på løgnene deres?

Opprinnelig postet av lucky june

Vet ikke helt om det var det du mente, men dårlig økonomi har ingenting med saken å gjøre her. Pappaen min er daglig leder i Den Norske Bank (DNB Hedmark/Oppland), så penger er det nok av, men jeg er ikke den typen som hele tiden vil få penger. Jeg vil gjerne jobbe litt for dem selv også. Jeg har en nettolønn pr. måned på ca 6000 kr, og 1000 kr av dem går til stalleie (jeg betaler 1000 kr selv, mamma og pappa resten) og ellers bruker jeg de andre pengene på mye annet dritt, hehe. Men, kan hende jeg misforsto, men det har ikke noe med dårlig økomi å gjøre.

Ja, Ragnhild. Det hender jeg er der til andre tider enn de andre, og de tror kanskje derfor at jeg ikke er der. Slik som i går var jeg i stallen å red kl ni på morningen, og de fleste kommer ikke før ved fire fem tiden på ettermiddagen. Det er ingen som er så aktive på kurs og treninger som jeg heller (er den eneste på stallen som rir for ukentlig instruksjon) og de burde jo vite at jeg faktisk er istallen en del.

Fått jobb i Danmark nå da (fra ca. 1 juli, JIPPI!), så da blir det hest 24/7.

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 23/02/2006 :  11:10:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
gratulerer!!
det med dårlig økonomi var bare et eksempel som gjelder meg akkurat nå. men det kan skje alle en el annen gang for den som jobber og tjener penger selv. mente ikke nødvendigvis at du hadde dårlig økonomi.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~

Redigert av - lucky june den 23/02/2006 11:12:26 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 23/02/2006 :  11:58:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
GOD TUR TIL DANMARK!!!!! hvor skal du jobbe??? (ikke si vilhelmsborg?? :) Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 23/02/2006 :  12:10:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Ah, okei lucky june. Da forstår jeg :)

Lopke, hehe nei, ikke Vilhelmsborg, men Guldsmedergården heter det. Ligger like ved Helsingør. En familie hvorav begge døtrene rir på landslaget. Hun eie skal faktisk ri under AEG, så jeg skal treffe dem på lørdag. Cecilie Tofte heter hun. :) Men gleder meg masse!

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/02/2006 :  14:58:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Gratulerer med ny jobb :-)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 23/02/2006 :  18:04:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
*ikkeno missunnelig, ikkeno misunnelig* *messer stille for seg selv* ;-p
Det hørtes fint ut Kristine :) Kjempestor grattis herfra:-)

Skal Ibbe være med?

Guro
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 23/02/2006 :  19:54:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Grattis med ny jobb, høres kjempespennende ut :-)
*ikkeno missunnelig jeg heller* ;-)

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 23/02/2006 :  20:38:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Ja, Guro, selvfølgelig skal han være med meg ;) Ingen han, ingen meg!
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''
Redigert av - Kristine & Ibrahim K den 23/02/2006 20:38:50 Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 24/02/2006 :  00:21:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja, Guro, selvfølgelig skal han være med meg ;) Ingen han, ingen meg!

Opprinnelig postet av Kristine & Ibrahim K

hehe..godt å høre:)
Du skal se at det blir mini-forum-treff på dressurbaner i o-store-utland etterhvert da. Når du og Amillion drasser rundt på hestene deres:-)

Hvor lenge er planen og bli i Danmark da?? Du har vel tenkt på at det er fornuftig å ha internett-oppkobling, slik at du kan oppdatere oss med bilder og historier :-)

~Guro
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 24/02/2006 :  10:43:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Hehe, ja. Jeg og Hanne kan invitere dere nedover også, så får vi en liten heiagjeng!

Ett år i første omgang. Planen min er å ta det friåret i Danmark, for så å ta Allmennfaglig påbygging her i Norge. Deretter vil jeg søke politiskolen her hjemme. Meeeen, som sagt, det er planen, men man skal ikke se bortifra at det blir store forandringer ;-)

Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.92 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.