hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Arguineguin
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Arguineguin
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/02/2006 :  17:32:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Noen som har vært der?

Når var du der? Hvor bodde du?

Skal dit på torsdag, og gleder meg, men er veldig redd for å kjede meg der. Er ganske "hyper" av meg, og trenger noe å drive med.

Dere som har vært der: Deltok dere på noen morsomme aktiviteter? Tenker da på vannsport, hestesport, ballsport eller noe sånt..

www.hestene.no

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 21/02/2006 :  22:10:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Åiii! Dit skal jeg i april! :) Gi meg full rapport når du kommer hjem da! :D

Jeg skal bo på Dorado Beach (eller noe)....reiser 28. april.

Masse god tur til deg, forresten!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/02/2006 :  22:17:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Takk! Så gøy :-) Skal nok legge ut "ferierapport"

Er nok litt varmere der da, når du reiser, men var jammen meg oppe i 22 grader der for noen dager siden, så det er bra nok for meg.

Var på samme sted i fjor, men da bare for en dag, og det var knallfint der :-)

www.hestene.no Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 22/02/2006 :  00:27:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har vært der ofte, (til og med på julaften..),men har hatt "base" ved siden av,nemlig i Puerto Rico og San Augustin.

Nå er jo jeg litt eldre enn deg så jeg har nok stått litt "friere" mht. å kunne kjøre bil og se litt andre ting.
Har for det meste badet,vært ute og spist, x -antall bar-besøk og i westernlandsbyen Sioux City.
Der har jeg ridd også,og hestene har det veldig bra der kontra turiststallen Rancho Grande som jeg ikke anbefaler what so ever..

I selve Arguineguin skjer det kanskje ikke mest,er vel på størrelse med en stor rundkjøring..
Men når du er der besøker du gjerne alle stedene ved siden av,de ligger jo som perler på ei snor langs hele kystlinja.
Du må nok dra til Puerto Rico som ligger 5 min. unna.
Der er det fin badestrand (med sand som er imp. fra Sahara),butikker og stort kjøpesenter i gå-avstand.

Anbefaler også Maspalomas ørkenen i Playa D.I.
Den ligger ikke langt unna den heller. Går busser eller dere kan ta taxi.Det er jo billig med taxi der borte.
Sprøtt sted egentlig, og fint å bade om du orker gå alle kilometerne i sanda. Det blåser godt der så mange surfer der også.
Mellom sanddynene skjer det mye "rart",men ikke noe farlig da..

Ellers kjenner jeg øya ut og inn,tror jeg har vært overalt og det opptil flere ganger. Oppi i fjella og helt nede i steinrøysa på Bahia Feliz.
Nå har vi hatt leiebil hver gang og da får du med deg mye mer.
Øya er jo egentlig ikke så stor men det er mye å se på/oppleve som du rekker på kort tid.

Arguineguin (som så mange andre steder der), er jo egentlig bare en liten "holdeplass" med hoteller og "supermercados".
Så jeg hadde nok flydd på veggen om vi ikke hadde bevegd oss litt mer rundt omkring.

Ha en god tur og reis til Sioux City hvis du vil ri da.

Redigert av - xxxx den 22/02/2006 00:33:57 Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2006 :  01:16:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Ååå,heldigen,jeg vil også reise ned i varmen;)
Der har jeg vært kjempe mange ganger ja;)
Men har ikke bodd akkurat der...
Men hver Tirsdag(tror jeg det var) er det sånn stort marknad der,masse billige ting...
Å stranda i Purto Rico som ikke er så langt derfra er det bra,der har jeg kjørt vannscooter og Paraglidning(fallskjerm etter båt) og er oxo stort badeland der.
Og ridning kan jeg anbefale på "The Black horse" oppi fjellene med Maspalomas,kjekke folk og hester,men var litt dårlige bremser på hestene da,hehe,men det var jo bare moro det.
Og ridning på kameler i Maspalomas ørkenen er gøy,di var litt sånn halvville folk som datt av sist jeg var der;)

Få vite åssen du hadde det når du kommer hjem igjen da...;)

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/02/2006 :  08:49:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har vært flere steder der før.

Kopi av melding:
Rancho Grande

Der var jeg. Likte det ikke særlig godt, og skal ikke dit igjen til neste år.

Skal ihvertfall til badelandet i Maspalomas!!

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2006 :  11:07:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Hvor i verden er dette? USA?
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 22/02/2006 :  11:20:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Gran Canaria :)
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2006 :  11:41:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
åå.. ;) litt på villspor jeg tydeligvis! Vil også til syden!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 22/02/2006 :  12:15:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Kan jeg være med i kofferten din Mari??!! Hadde ikke vært feil med sydentur nei..!!
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/02/2006 :  15:44:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kan jeg være med i kofferten din Mari??!! Hadde ikke vært feil med sydentur nei..!!

Opprinnelig postet av Madam Fame

Hehe, kan jo se om du får plass :-)

Kopi av melding:

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Er svært mange som tror det er i USA.. Vet ikke hvorfor men.. Ta deg en tur dit, har vært der en gang, og det er fiint der ;)

Madam Fame

Norway

Skrevet - 22/02/2006 :  21:20:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Madam Fame

Hehe, kan jo se om du får plass :-)

Gjør nok desverre ikke det kan jeg tenke meg..

Kopi av melding:

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Er svært mange som tror det er i USA.. Vet ikke hvorfor men.. Ta deg en tur dit, har vært der en gang, og det er fiint der ;)

Opprinnelig postet av Mari^_^

Er vel et sted i Sør-America som heter Puerto Rico også.. Kommer vel av det?!

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/02/2006 :  17:54:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Madam Fame: Sikkert derfor...

Gleder meg som et lite dyr, reiser snart.

Skal ihvertfall ta dykkersertfikatet (om jeg tør... Får jeg bruk for det i de kalde elvene i Lom tro?) og bade masse

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 23/02/2006 :  19:55:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
God tur ;-)
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/02/2006 :  20:16:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
God tur ;-)

Opprinnelig postet av Helle & Bjerge

Takk!! Reiser om 2 timer :-D *Glede seg*

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 23/02/2006 :  21:09:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
*håper på fint vær for deg/dere*

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Redigert av - Helle_ den 23/02/2006 21:29:07 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.