hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Plagiat??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Plagiat??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Mari^_^

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  13:23:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har alltid gått rundt med den tro at det er Rolf Løvland som har skrevet "You Raise Me Up", men nå klager noen finner på at det er deres sang, og at Løvland har stjålet den. Siden jeg har den sangen i et musikkprosjekt nå, så fant jeg dette.

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/musikk/article509582.ece Hør begge sangene her, og døm selv. Jeg synes de er veldig like, men jeg synes det er merkelig at de finnene klager først nå, sangen kom jo ut for lenge siden med Secret Garden, og endatil med Josh Groban for en stund siden. Men først da Westlife kom ut med singelen, da klaget de...

www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 19/02/2006 13:30:31

lucky june

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  14:29:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
de ser vel sitt snitt til å prøve å tjene litt, westlife er liksom litt større enn secret garden? de burde kanskje kommet på det litt før...
syns ikke disse var noe mer like enn eks U96-heaven og c. lauper-time after time.
mange sanger som er ganske like, spesielt på refreng.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  14:47:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
de ser vel sitt snitt til å prøve å tjene litt, westlife er liksom litt større enn secret garden?

Opprinnelig postet av lucky june

Josh Groban gjorde den sangen enda mer kjent, så det er rart de reagerer først nå..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  19:44:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Gammelt nytt Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  19:48:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Gammelt nytt

Opprinnelig postet av Ragnhild E

Dæven, er jeg virkelig såå treg?

www.hestene.no Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.