hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Noen som vet hvor disse er?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Noen som vet hvor disse er?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 18/02/2006 :  22:09:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Etterlyser noen hester for megselv og noen venninner.

Skorri: Svart islandshest med stjerne i panna, 147 høy, altså veldig høy. Importert fra Island sommer 99, står muligens i Oslo en plass. Født i 95.

Ruby: Mørk brun sportsponni, gjerne connemara/new forest eller noe sånt. Sto på Rogaland Rideklubb som rideskolehest. Ble solgt, muligens til slakteren(). Ble sparket og fikk alvorlig skade i beinet. Vet ikke hvor gammel han er.

Drekja: Drekja frå Lund, Norskfødt islandshoppe, jarp farget og bles m/sokker. Født i 79. Er ikke sikker på om hun er død, men hun ble gammel.

Embla: Islandsføll som ble solgt til nordnorge fra Stavanger sommer 05. Vìndott m/ alle gangarter. Manglet fortann etter alvorlig ulykke i høst 05. Født 04/05. Etter Garpur frå Drekvam.

Sylvia/Silvia: Vet ikke mye om denne hesten. Kan være alt fra shettis til kaldbl. hest. Gammel nå, født i skiftet 79/80.

Rockoness: Shettis som ble solgt fra Penelope Ponnigard. Hingst og fuks/rød farget. Far til mange hester, bl. a. Rosa-Linn frå Nordgard.

Benny: Denne shettisen står ikke så langt i fra meg, er rød om sommeren og grå/rød skimmel om vinteren m/ stjerne. Muligens født i 01/02. Mellom 103 og 107 cm i mkh. Eies av ?
Bilde kan vises etter forespørsel.

Pimbolia: Etter Goliat og Rosana, gotlandsruss 9 år i januar. Lys brun med stjerne i panna og snipp på mulen. Var ponnitraver, men måtte avslutte karrieren fordi hun brakk foten. Muligens avlivet.

Trinety: Var rideskolehest på Rogaland Rideklubb, blakk, bl. av fjording, araber og døl.

Black Mister Maisar: Eng. Fullblod som sto på Leikvoll Rideskole i 00. Svart uten avtegn, kraftig og kunne minne om en frieser. Rundt 175cm i mkh.

Maren: 31 år gammel shettis, palomino.

Quiz Champ: Araber født 98, skimmel og stor til å være araber. Solgt til Sverige i 03.

Hackson: Rød Eng. Fullblodshingst. Var galopphest på Øvrevoll(eller hvordan det skrives), men måtte kutte karrieren pga. skade. Mulig at han er solgt til Trøndelag som avlshest.

Samuel: U. reg. Islandshest fra Russland. Importert i 95 derifra. Ble brukt som rideskolehest i 3 år, men solgt videre til en familie i Sverige, så solgt videre til Mo, så til Stavanger, og deretter videre, men HVOR?

Kan noen hjelpe oss?

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 18/03/2006 :  15:51:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ååå! INGEN som kjenner NOEN av disse? :'(
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 19/03/2006 :  09:16:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Trinety: Var rideskolehest på Rogaland Rideklubb, blakk, bl. av fjording, araber og døl.

tror dette er en ren araber men
han står på skuterud på nesodden!
hos karen hauge

cisv_karen@hotmail.com

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 25/03/2006 :  00:10:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, det er nok ikke han, nei.. Står fremdeles i stavanger en plass, har jeg hørt..
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway
Innlegg: 590

Skrevet - 01/04/2006 :  20:48:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Hei, kjenner ei sylvia som er på Hedemarken hestesenter, er en gammel nordlandshoppe som er gulbrun med svart man og hale... svarte bein oxo.... Sylvia er født i 87 da men... http://www.nysvea-hest.no/index1.htm
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Innlegg: 1101

Skrevet - 01/04/2006 :  20:51:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ang de fullblodshestene du etterlyser.:Sikker på at det er fullblods? Finner ingen hester med de navnene registrert noe sted. Det er ikke så mange avls fullblodshingster i Norge og jeg har aldri hørt om noen som heter Hackson. Mulig annen rase? Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 02/04/2006 :  18:03:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Opal: Har hørt at de ikke var registrerte av ei venninne nå, men avlshingst når de ikke er reg..:S
Asa Garsy: Nei, er nok ikke den.. Har funnet ut nå at det var en liten kaldblods født i 77 og levde til 03.

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Innlegg: 1101

Skrevet - 02/04/2006 :  20:37:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Alle fullblodser som har gått løp på Øvrevoll finner du i databasen til:

www.scanhorse.no

Du kan jo gå inn der og søke på andre skrivemåter av de navnene du har??
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 04/04/2006 :  20:53:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oki, takk;)
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.