hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - De holder på å ta boksen min
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 De holder på å ta boksen min
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

lino

» VIP

Skrevet - 16/02/2006 :  15:46:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Hørte nettop at de som står etter oss på venteslite for stallplassen til Birk har tenkt å flytte inn på lørdag.
Vi har betalt frem til 1.mars, og alle tingene hans står der ennå.

Jeg ble utrolig lei meg og skikkelig sint! Jeg skal faktisk ha ny hest, og har betalt ut mnd, er ikke sikkert at jeg får ny hest innen da, men synes likevel ikke de kan flytte inn der uten å snakke med meg først!

Overragerer jeg?

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 16/02/2006 :  16:14:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
hmm.det var dårlig gjort
men de kan jo ikke flytte inn der når du har betalt for boksen uansett om du har hesten der eller ikke.
syns de kunne tatt litt mer hensyn,er ikke så lett etter å ha mistet hesten sin heller

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com

Redigert av - Brun best den 16/02/2006 16:16:17 Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 16/02/2006 :  16:19:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så lenge du har betalt for boksen er den jo din. Men har du en kontrakt der det står noe om dette? Der jeg har stått med hest før, har det i allefall vært slik at så lenge man har betalt for boksen, er den din. Og om man selger hesten sin og skal kjøpe ny, så kan ikke utleier leie den ut til noen andre så lenge man har betalt stalleie (så fremt utleier ikke har noen andre ledige bokser da). Da jeg hadde hestene mine på beite, pleide jeg å betale kun boksleie, nettopp for å beholde boksen.
Synes ikke du overreagerer i det hele tatt!

Hege Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 16/02/2006 :  16:31:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Vel, hadde de spurt først kunne gjerne få flytte inn før 1.mars, men måte de gjorde dette på var ufattelig respektløst. Jeg er skikkelig sint, og det er jeg svært sjelden. Det går an å være litt varsomme.
Måtte kaste opp da jeg hørte det, jeg må i det minste få tømme boksen etter Birk og flytte tingene mine, men neida. Er så sint at jeg skjelver.

Har ingen kontrakt, bare muntlig avtale. Men ei av de andre som har hest der, hadde boksen sin tom i flere mndr mens hun ventet på ny hest. De hadde nok sikkert bare ikke regnet med at vi skulle få ny hest før 1.mars, men det synes jeg er irrelevant.

Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 16/02/2006 :  16:32:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
syns ikke du overreagerer! så lenge du har betalt boksleie, så er det du som har boksen. er iallfall slik jeg er vant til.
se over kontrakten din, selv om jeg tviler på at det er nevnt noe om at boksen din leies ut til andre til tross for at du har betalt.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 16/02/2006 :  17:03:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Som tideligere sagt her - så lenge du har betalt for boksen er den din! Ville snakket med utleier jeg.. Og så sant du ikke har sagt opp boksen din så kan dem jo ikke bare leie den videre ut, for alt dem veit så kan det vel hende du er på utkikk etter ny hest og vil beholde den.. Tomboks leie har vært helt normalt på alle stedene jeg har stått, og hvertfall at den er din så langt som du har betalt.. Har en lignende situasjon på stallen hos oss nå, tom boks pga slakt og laaaange ventelister, men jenta som mista hesten sin skal ha ny og har ikke sagt opp - betaler for tomboks - så boksen hennes er tom og de andre som vil inn de må faktisk bare vente.. Synes du skal stå på ditt her - overreagerer ikke!
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 16/02/2006 :  17:14:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg har sagt den opp fordi Birk skulle flytte, men jeg har sagt opp fra og med 1.mars - er vel det som er poenget her, at de trodde nok ikke jeg skal finne ny hest på under to uker.
Men dette gjør meg sint - jeg håper dette er bare tankeløshet fra deres side.

Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 16/02/2006 :  17:15:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her er det IKKE snakk om at du overreagerer.
Det er DIN boks frem til du ikke har betalt for den lenger eller sier ifra at du ikke ønsker den lenger.

At det går an!!! Fy så sint jeg ble nå.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 16/02/2006 :  17:18:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må bare si.... og dessuten
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 16/02/2006 :  17:25:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Ja, jeg ble helt hysterisk da jeg hørte det - orker faktisk ikke tanken på å rydde vekk etter Birk ennå, og i hvert fall ikke under press. Lurer på hva de hadde tenkt å gjøre med alle tinene våre, jeg..
Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 16/02/2006 :  17:42:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stå på ditt, boksen er DIN frem til første mars! Om ikke noe annet hjelper - lås den.. Har faktisk hatt låste bokser hos oss for at de ikke skal brukes når de står tomme.. Hvis boksen blir tatt i bruk av annen hest før, så har du faktisk krav på penger tilbake.. Ikke for at det har stor betydning nå kanskje..
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 16/02/2006 :  19:02:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Enig med alle de andre her: Ikke gi deg, og stå på ditt!!!

Lykke til!

www.hestene.no Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 16/02/2006 :  19:14:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja de burde søren meg vise litt respekt! Ikke kaste deg ut spesielt ikke i en sådan stund..

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 16/02/2006 :  20:13:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Utrolig frekt... rett og slett!
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 16/02/2006 :  23:31:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Veldig lite respekfullt av dine "stallkameratet". Frekt og unødvenig. De kan jo tenke med seg selv, hvordan hadde de likt å bli sittende i den situasjonen rett etter sin gode venn bortgang?
Makan til folk! :/

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 16/02/2006 :  23:41:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Har vært oppe i stallen nå og hengt opp en lapp om at jeg synes det er fullstendig uakseptabelt og respektløst å flytte inn noen hest nå, og at om de hadde spurt først hadde jeg sagt ja, men nå er det uaktuelt å flytte noen hest inn før 1.mars.
På lørdag reiser jeg til Haugesund og kommer forhåpentligvis hjem med ny hest som jeg skal ha på for en stund :)

Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.