hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Useriøs kjøper?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Useriøs kjøper?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 15/02/2006 :  11:36:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
I romjulen fikk jeg en telefon fra en som var interessert i å kjøpe Tzatziki. Hun spurte om alt mulig, og sa at hun veldig gjerne ville komme å prøveri. Det ble avtalt at hun skulle ringe tilbake i starten av Januar. Neste telefon fikk vi etter en god stund, der hun spurte om vi kunne gå ned i pris, siden det vilel bli så dyrt med transport og alt sånt. Vi gikk med på å gå ned litt, og hun sa hun skulle komme neste helg. Helgen gikk, og hun kom ikke. Så spurt hun igjen etter en stund om vi fortsatt hadde Tzatziki. Ble nå veldig irritert, men sa at hun sto her fremdeles og ventet. Så sa hun at hun skulle komme lørdag den neste helgen. Det gjorde hun ikke :/ Men kom da endelig på søndagen. Hun prøvde, og likte Tzatziki veldig godt, men sa hun skulle tenke over det på vei hjem. 2 uker sener spurte hun om vi kunne gå ned enda litt mer i pris, og vi gikk med på det, for nå sto det en ny hest og ventet. Vi skulle også fixe transport og sånt for dem, som vi har gjort, men nå svarer hun ikke lenger på om hun skal ha Tzatziki eller ikke. Nå er jeg ikke veldig sikker på hva jeg skal gjøre... :(

Vi har gått ned 10.000kr i pris, og hun kjørte i 6 timer for å prøveri, så skulle trodd hun var seriøs!?

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-

Lucinda:

Norway

Skrevet - 15/02/2006 :  11:42:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Trur eg hadde styrt langt unna noko salg til denne personen.

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 15/02/2006 :  14:21:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Det med at hun ikke kommer til avtalt tid syns jeg sier litt. Så er enig med Lucinda!
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 15/02/2006 :  15:15:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Huff, har hørt om flere slike.

Har vært borti en useriøs selger jeg.
Den gangen jeg skulle kjøpe meg egen hest. Ringte på en kaldblods, den skulle være kjempefin, snill osv. Eieren hadde kjørt mye vogn med den og alt var bare skryt.
Og ja, vi kunne komme å se på den, evt. prøveri. Så jeg og pappa avtalte tid. Dro neste dag og kom oss ikke lenger enn til ei ferge vi må ta for å komme over fjorden. Der ringte eieren av hesten å sa at vi ikke kunne komme pga. noe hadde oppstått.. Han virka stress å det skurra bare i telefonen.
Vi prøvde å ta kontakt med han igjen, å da tok han ikke telefonen.

Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 15/02/2006 :  16:33:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Så lenge jeg hadde tvilt bare litt, hadde jeg latt være. Det handler jo tross alt om hestens fremtid.
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 15/02/2006 :  21:53:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Takk for svar
Jeg vet at Tzatziki ville fått det fint oss dem, for hun som skulle kjøpe hadde en tinker fra før, og viste en go del om hester. Det var faren som "holdt henne igjen" fordi han skulle overaske henne. Tåpelig at han ikke sa det til oss, men han kunne bare ringe i helgene (sa han).
Ja, ja...

Kopi av melding:

Har vært borti en useriøs selger jeg.
Den gangen jeg skulle kjøpe meg egen hest. Ringte på en kaldblods, den skulle være kjempefin, snill osv. Eieren hadde kjørt mye vogn med den og alt var bare skryt.
Og ja, vi kunne komme å se på den, evt. prøveri. Så jeg og pappa avtalte tid. Dro neste dag og kom oss ikke lenger enn til ei ferge vi må ta for å komme over fjorden. Der ringte eieren av hesten å sa at vi ikke kunne komme pga. noe hadde oppstått.. Han virka stress å det skurra bare i telefonen.
Vi prøvde å ta kontakt med han igjen, å da tok han ikke telefonen.
Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Hendte noe lignende da jeg skulle prøve en hest.
Hun fikk bare skryt for at hun var så snill og grei og bla, bla, bla. Men det viste seg at hun var "farlig" på boks, og bukket noe volsomt i galoppen, og de forige eierne sa hun var extremt heit på tur. Endte med at vi ikke kjøpte henne da :/

-
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 15/02/2006 :  21:53:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men har du råd til å bare droppe henne om det står ny hest og venter? Jeg hadde annonser hesten på ny og latt flest mulig komme og se/prøve den. Og så var det første mann med pengene som fikk den! Veldig dumt å ha den på vent til en person som trekker seg i siste sekund, eller bare "fordufter"...
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 15/02/2006 :  22:29:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Men har du råd til å bare droppe henne om det står ny hest og venter? Jeg hadde annonser hesten på ny og latt flest mulig komme og se/prøve den. Og så var det første mann med pengene som fikk den! Veldig dumt å ha den på vent til en person som trekker seg i siste sekund, eller bare "fordufter"...
Opprinnelig postet av TORHILD

Hadde det ikke vært for at det er vanskelig å selge henne, så hadde jeg gjort det! Men nå har de sagt at de skal ha henne da... Endelig!

-
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 18/02/2006 :  23:51:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Håper du får orden på sakene, men den personen virket egentlig litt useriøs.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 27/02/2006 :  17:51:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har hørt at det har vært en eier som skulle selge hesten sin, og dem skrøyt så imarri av denne hesten, det var noen som var intressert i hesten, dem skulle kikke på den, så dopa eierne den fordi at den skulle være rolig og snill, men egentlig så var hesten redd og falig.
Dem som var intresserte i denna hesten kjøpte den, men når dem hadde fått den ut av vogna så dem at den var helt gal, dem ble fortvila og ringte til di gamle eierne, dem ringte og ringte ingen tokk telefonen, dem viste ikke hva dem skulle gjøre.
Dem ringte flere ganger i flere uker men ingen tokk telefonen, til slutt så ga dem opp, dem sendte denne hesten til slaktern, den var redd får mennesker.
Syntes dette er dårlig gjort av di gamle eierne og utsette noen som var ny begynnere på en sånn hest!!!
Opprinnelig postet av Tiara&Carina

Høres usannsynlig ut....

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 27/02/2006 :  18:18:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Jeg har hørt at det har vært en eier som skulle selge hesten sin, og dem skrøyt så imarri av denne hesten, det var noen som var intressert i hesten, dem skulle kikke på den, så dopa eierne den fordi at den skulle være rolig og snill, men egentlig så var hesten redd og falig.
Dem som var intresserte i denna hesten kjøpte den, men når dem hadde fått den ut av vogna så dem at den var helt gal, dem ble fortvila og ringte til di gamle eierne, dem ringte og ringte ingen tokk telefonen, dem viste ikke hva dem skulle gjøre.
Dem ringte flere ganger i flere uker men ingen tokk telefonen, til slutt så ga dem opp, dem sendte denne hesten til slaktern, den var redd får mennesker.
Syntes dette er dårlig gjort av di gamle eierne og utsette noen som var ny begynnere på en sånn hest!!!
Opprinnelig postet av Tiara&Carina

Høres usannsynlig ut....

Opprinnelig postet av TORHILD

enig...

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.77 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.