hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Muhammed karrikaturene
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Muhammed karrikaturene
 Nytt emne  Emne låst
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lopke

Norway

Skrevet - 14/02/2006 :  09:43:40  Vis profil
Er nå kommet hjem fra min 14 dages reise fra Thailand. Det var ikke så gøy å se på BBC om disse problemene den danske avisen Jyllands Posten har klart å starte. Jeg er selv dansk og siden det var demonstrasjoner i Bangkok så lurte jeg jo på om det var sikkert for meg å gå ut. Det var det selvfølgelig :) men tenkte mye på hva dette ville utvikle seg til.

Synes også det er rart at det ikke var en tråd under nyhetsdebatten om dette?

Sitter vel flere her med forskjellige mieninger for og imot ytringsfriheten og om det JP gjorde var galt eller ei?

Mari^_^

Norway

Skrevet - 14/02/2006 :  09:53:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^
Det har allerede vært noen tråder om dette, men ihvertfall en av dem har blitt slettet.

Jeg mener de tegningene aldri skulle ha vært trykket. Punktum.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 14/02/2006 :  10:25:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra
Godt og velment råd: Slett debatten din :-) Gå til toppen av siden

MIX

Skrevet - 14/02/2006 :  10:31:32  Vis profil
MIX har slettet to debatter med dette temaet tidligere. Fordi meningene har vært av en så sterk grad at det har vært vanskelig å redigere innlegg, for så å stenge, har disse debattene blitt slettet umiddelbart.

Årsak: Vi har ytringsfrihet her til lands, men det har likevel kommet opp meninger i debattene som vi i Hestemarked på ingen måte ser oss tjent ved å ha i debattforumet.

I første omgang hadde vi ment forumet "Debatter fra nyhetene" som et forum for hestenytt. Men ser at dette i stor grad har sklidd ut. Siden ikke vi i redaksjonen selv mener at vi skal sette grenser for dette ene og alene, har vi valgt å være åpne for at flere brukere oppfatter "Debatter fra nyhetene" også til å være annet. Det er helt greit. Men skill mellom hva som er "nyttig" info, bra prat og ting som er på grensen av hva man ikke er tjent med.

Av denne årsak er denne debatten stengt og låst, og vi oppfordrer folk til å bruke skjønn når det gjelder hvilke tema vi er tjent med å debattere, og hva vi ikke er..

MIX, administrator Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Emne låst
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.