hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva kan jeg gjøre nå? salmaker?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Hva kan jeg gjøre nå? salmaker?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 13/02/2006 :  12:56:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Jeg er utdannet agronom!! Det vill jeg jaggu ikke anbefale noen andre, jeg er ingen ting! Det begynte så bra, jeg fikk fast jobb som landbruksvikar i kommunen min.. Og så finner kommunen ut at jeg ikke nødvendig mer!! så de legger ned stillingen min, da er jo jeg alt så etablert her at det ikke er noen vei tilbake.. siden landbruket er på tilbake gang her opp er det umulig og få ny jobb.. det er rett og slett for mange avløsere til alt for lite jobb!!

Så fikk jeg fast jobb i barnehagen i stedet, greit nok.. unger kan jeg forholde meg til men ikke andre voksne der hovedtanken deres er hvordan de kan slanke seg best, og hvor fæl gubbe de har!! det er som vi er på helt andre planeter!!

Nå går jeg hjemme med mine to barn, men det er jo ikke akkurat noe og bli rik av selv om det går bra.. Jeg sitter og angrer VELDIG på at jeg ikke gjorde det og det.. jeg kunne feks gått to år som hovslager lærling!! utnyttet tiden før jeg fikk barn til noe mer fornuftig enn og bekymre meg over og miste lønnen min..