hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva kan jeg gjøre nå? salmaker?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Hva kan jeg gjøre nå? salmaker?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 13/02/2006 :  12:56:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Jeg er utdannet agronom!! Det vill jeg jaggu ikke anbefale noen andre, jeg er ingen ting! Det begynte så bra, jeg fikk fast jobb som landbruksvikar i kommunen min.. Og så finner kommunen ut at jeg ikke nødvendig mer!! så de legger ned stillingen min, da er jo jeg alt så etablert her at det ikke er noen vei tilbake.. siden landbruket er på tilbake gang her opp er det umulig og få ny jobb.. det er rett og slett for mange avløsere til alt for lite jobb!!

Så fikk jeg fast jobb i barnehagen i stedet, greit nok.. unger kan jeg forholde meg til men ikke andre voksne der hovedtanken deres er hvordan de kan slanke seg best, og hvor fæl gubbe de har!! det er som vi er på helt andre planeter!!

Nå går jeg hjemme med mine to barn, men det er jo ikke akkurat noe og bli rik av selv om det går bra.. Jeg sitter og angrer VELDIG på at jeg ikke gjorde det og det.. jeg kunne feks gått to år som hovslager lærling!! utnyttet tiden før jeg fikk barn til noe mer fornuftig enn og bekymre meg over og miste lønnen min..

Jeg tror det ender opp med at jeg tar salmaker kursene på Starum og begynner og reparere og lage ting til hest og hund...

Jeg vil med dette anbefale alle til og bli noe som alle trenger!!! Snekker, Elektriker, hovslager, dyrlege hva som helst!!

Ikke sløs bort tid på noe som ikke fører til noe annet en jobb i kassa på rimi!! Selv om akkurat nå ville til og med det vært bedre...

Dette ble mye syting fra min side!! måtte bare få det ut!!!

hvis noen har tatt salmaker kursene så må de gjerne fortelle hvordan der er!!

mvh Mia.....

Bustetrollet

Skrevet - 13/02/2006 :  15:53:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal gå kurs på starum i år en gang. Salmaker, kurs 1.
Har hørt at det er fint der, strenge lærere som pirker på alt. Der du sover skal det visst være helt OK.

Gleder meg, men det spørrs om de tar inn så unge folk som skal lære. Bare 16 år gitt

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 13/02/2006 :  16:11:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Der du sover skal det visst være helt OK.
Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Går ut i fra at du da skal bo på internatet på Starum?
Jada, det er helt ok der. Fine rom, eneste minus er at det ikke er do på rommet, men det er vel heller ikke å forvente. Jeg hadde det i hver fall veldig fint der. Følte meg litt liten, men alle var hyggelige og ble godt ivaretatt

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 13/02/2006 :  16:16:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Der du sover skal det visst være helt OK.
Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Går ut i fra at du da skal bo på internatet på Starum?
Jada, det er helt ok der. Fine rom, eneste minus er at det ikke er do på rommet, men det er vel heller ikke å forvente. Jeg hadde det i hver fall veldig fint der. Følte meg litt liten, men alle var hyggelige og ble godt ivaretatt

Opprinnelig postet av Helle & Bjerge

Stemmer, det inkluderer jo i prisen.

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 13/02/2006 :  17:04:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Nå vet jeg ikke hvor du bor, men her jeg bor er det faktisk mangel på fagfolk innen landbruket. Men salmaker er vel ikke noe dårlig yrke?
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 13/02/2006 :  17:27:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Nei men her dør hele bygda.. Jeg bor in the middel of nowhere..

Kristine jeg tror nok de tar inn alle.. bare man betaler.. det varer jo bare en uke.. jeg fikk beskjed om at det var rom med to senger, så det blir vel på skolen ja?

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 13/02/2006 :  18:00:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nei men her dør hele bygda.. Jeg bor in the middel of nowhere..

Opprinnelig postet av Goytil

Er jo ikke akkurat store bygda her heller da, men vi lever av turisme og landbruk :-)

www.hestene.no Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.