hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Favorittdrinken din?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Favorittdrinken din?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 09/02/2006 :  23:43:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ble litt inspirert av Kristine sitt innlegg og begynte og lure på hva favorittdrinken til folka på MIX er...

Så hva er favorittdrinken din?

Min favorittdrink er Sex On The Beach uten ananasjuice...

~*~ Lill ~*~

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 09/02/2006 :  23:50:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Nå drikker jeg veldig lite og veldig sjeldent - intolerant (som i at jeg får "allergiske" reaksjoner) for alkohol som jeg er. Men når jeg først drikker da, så slår jeg til med Gin Tonic - det er så svinaktig godt. Men som om det ikke er ille nok med at det er alkohol i den, som jeg ikke tåler, så er jeg superallergisk mot kvae og slike skogsting også, og hva er gin laget av? Jo, skogsting.

Annet enn det er Pisang Pisang godt (grønn guffe) og irish coffee. Slafs.
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  00:03:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Jeg drikker sjelden,men når jeg gjør det så går det på karsk.

"Du e itj barsk utn skinnvæst og karsk* hehe. Ekte trønder som jeg er,så går det på sterk karsk ja. Men jeg liker heller koslige hjemme kvelder med venner enn å være på fylla.

Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 10/02/2006 :  00:17:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
O hjelpes,bare en???? Det går ikke.

Frozen Strawberry Margarita, Tequila Rose, Dooleys med litt kaffe oppi, Jack`n`Coke ("Bikers Breakfast") og,.. Bud Light og Corona.

Liker også "svartkopp" (altså "karsk" på skinnvest og barte-språk), faktisk..
Den skal inntas på følgende vis; Legg en femtiøring på bordet, drikk det "blanke" til du ikke ser femtiøringen lenger.
Så kan du gå over til kaffe..

Redigert av - xxxx den 10/02/2006 00:28:48 Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  00:35:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

"Du e itj barsk utn skinnvæst og karsk* hehe. Ekte trønder som jeg er,så går det på sterk karsk ja. Men jeg liker heller koslige hjemme kvelder med venner enn å være på fylla.

Opprinnelig postet av missy_

hahaha :D karsk ja! har ikke turt å smake det enda.. Gærne trøndere... Er det ikke noe med "e itj no fæst uten skinnvæst?"

tilbake til topic: har forelsket meg i gode gamle fjellbekk og strawberry daiquiri. Sistnevnte er kvalmende i større mengder.. ;)

Si meg, noen som har vært "uheldig" og inntatt store mengder geleshots? (off topic igjen men.)..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 10/02/2006 :  00:44:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Drikker sjelden alkohol jeg..

Men liker å kose meg med en god konjakk av og til...
Eller en en god vin...

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  00:53:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av missy_

hahaha :D karsk ja! har ikke turt å smake det enda.. Gærne trøndere... Er det ikke noe med "e itj no fæst uten skinnvæst?"

tilbake til topic: har forelsket meg i gode gamle fjellbekk og strawberry daiquiri. Sistnevnte er kvalmende i større mengder.. ;)

Si meg, noen som har vært "uheldig" og inntatt store mengder geleshots? (off topic igjen men.)..

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Joda, Anne. Det er noe som heter det.

Det bli itj fæst utn skinnvæst. Du e itj barsk utn karsk. hehe.

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  01:00:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
San Fransisco:D mmm;) eller Tom Collins, herlig :)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 10/02/2006 :  01:05:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Vankelig å bestemme seg... Strawberry daquri med ekte jordbær. Hurricane (hard rock cafè drink)
Black Russian, Aloe Vera, irish coffe

Kommer veldig an på humør og dagsform egentlig det der...
Men alt som ikke er bittert går ned hos meg..

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  01:16:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
En annen raritet jeg har støtt på oppi trøinnerland er teknækt. Det er også ganske godt, faktisk. Gå til toppen av siden

NinjaChristin

United Kingdom

Skrevet - 10/02/2006 :  01:49:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinjaChristin  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinjaChristin  Svar med kopi av melding
Vodka rasperry er godt :) Smaker ikke sprit i det hele tatt..

Teknekt er også helt ålreit, hvertfall om man blander det i solbærte :)

http://www.geocities.com/copernica_c
http://www.geocities.com/gatodelaninja
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  02:39:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
det heter ikke Teknækt... men Teknært....

dram? hmmm... Long island icetea (sånn det skrives?)

ellers går det i:

-øl
-vin (både hvit og rød)
-tequila
-tyrker (hjemmelaget med halvt om halvt med heimert og tyrker)
-teknært
-amarulla (sinnsykt godt, men kvalmende ved stort inntak...)
-vodka
-når jeg var 15-17 år gikk det mye i juicedram....

selv om jeg er trønder tvers igjennom drikker jeg ikke karsk.. liker kaffe, men karsk liker jeg IKKE!! usjamei!!
brunt brennevin drikker jeg heller ikke...

e itj fæst uten skinnvæst og cowboyhæst!! og e itj barsk ut`n karsk... (er ikke spesielt barsk uansett jeg...;)

ANNE: geleshots har jeg vært borti ja... huff... jeg var vell 16 tror jeg... og dagen etterpå hadde jeg telefonnummer skrevet på hele kroppen... med sprittusj, og huska ikke en dritt... DET var flaut...

annen gang på et bursdags-jente-vors lekte vi litt me geleshots, samt mye annet med noe høyt alkoholinnhold... så skulle vi på byen...
endte med at alle jentene trædde på seg en svartsekk og rusja hele veien fra byåsen og ned i Ila (godt over 2 km med nedoverbakker) langs veien (gærne jenter!!) på sånn superhumpete snø... dagen etterpå, måtte jeg ringe jobben å si at jeg var syk...
jeg klarte nemlig ikke å sitte på flere dager, da baken min var skamslått og blå... jeg måtte til og med ha hjelp til å snu meg i senga... *flaut*

OT: etter en tur på byen er det obligatorisk med kebab!!

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 10/02/2006 :  02:42:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det særeste jeg definitivt noen gang har vært borte i, var i et sted der de serverte øl/cola, kalt Diesel(!) og øl/champagne.
Det smakte som... ja.. som øl og champagne..

Ellers drikker jeg sjelden alkohol, jeg vet egentlig ikke hvorfor.
Men muskelsykdommen min blir værre av det.

Renate
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  09:40:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg drikker stort sett ikke alkohol, men en skjelden gang kan jeg ta en cider til kveldsmaten (i helgen).
Siden vi har fjortis i huset som trenger og kjøres til og fra hjemmet, så begrenser det seg automatisk med cideren også.

Trivest egentlig best uten alkohol i kroppen jeg

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  10:13:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Favorittdrinken.... hmm..
-tequila rose er jo ikke så værst
-tequila silver/gold (best i blanding med 7-up)
-frozen strawberry daquery (med ekstra mye sprit,grunnet et veddemål
med han i baren siden han mente jeg kom til å være drita etter et glass
med ordinær blanda.. Noe jeg overhodet ikke ble, så da fikk jeg ekstra
dose i det glasset jeg "vant".. hehe.. merka ingenting av det glasset
heller..)
-øl
-vin (rød)
-jægermeister
-san fransisco

Begynner jeg først å drikke, er jeg vond å få stoppa, og jeg drikker visstnok som om det jeg heller i meg er vann/saft o.l. Hehe.. Fant ut at jeg ikke hadde godt av morningene i bakrus, så jeg har kutta ned på drikkinga..

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  11:08:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Dr_ag_on_86: Der jeg "kommer" fra i trøndelag sier de nå teknækt, som i teknikt på døl. :-) Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.