hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ridebukser fra Hööks
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Ridebukser fra Hööks
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Fargo Jenta

» VIP

Skrevet - 08/02/2006 :  10:46:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uansett hva dere gjør, ikke kjøp følgende rdebukser fra Hööks:
*CRW Basic Helforsterket
*CRW Superstretch-ridebukse Basic

Jeg bestilte disse to buksene i str 38, forde dem sa de var litt små i størrelsen, jeg bruker valigvis 36, og de passer. Så skulle jeg prøve disse buksene fra hööks da...hrmf. skal si jeg ble skuffa, her hadde jeg venta i sju lange og ju breie på disse buksene, og så er de helt ubrukelige, den med helskinn, fikk jeg ikkeo ver LEGGEN, og jeg ahr normale legger, ikke veldig store, buksa gikk nesten opp til brystet, og var vanvittig stram, med mindre man har anoreksia eller noe, ikke kjøp disse bukser! Da blir det bare masse i returporto på deg...Kjøpte en annen bukse fra hööks en gang, i sommer, en rutete helskinnsbukse som kosta litt over 800, den revna i sømmen etter 2. ridetur...

Wulfi

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  14:31:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Jeg har kjøpt to bukser gjennom hööks, og har blitt kjempefornøyd begge gangene. Nå venter jeg på bukse nr 3...
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  14:42:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Har kunn kjøpt ridebukser med Hööks eg, og er ganske fornøgd. Einaste var to stk av same merke (CRW), den eine revna i livet ved første ridetur, den andre ved tredje eller fjerde. Men har elles ikkje hatt noko spesielle problem.
Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  19:30:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Hmmm.. Jeg har CRW helforsterket ridebukse, og jeg er veldig fornøyd med den. Den er ikke veldig stram i leggen, og jeg syns heller ikke at den går så høyt opp i livet.. Jeg har heller ikke anoreksia, men en ganske normal kropp med litt ekstra her og der;)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  21:34:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg har en del ridebukser av typen CRW comfort. Jeg er kjempefornøyd me de jeg; akkurat passlig høyde på livet, pluss for prisen, dog er de kanskje ikke verdens peneste bukser, men det er ikke så nøye til mitt bruk.

Har også en CRW med helskinn. Denne liker jeg ikke i det hele tatt, da den har helt feil fasong for meg, og har ekkel "lærforsterkning" - Nupper seg fantastisk fort.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  22:06:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte en CRW ridebukse, husker ikke merke. Aldri igjen. Tok jo 8 uker før de endelig kom, og den ble brukt nøyaktig 2 ganger før glidlåsen røyk.
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Fargo Jenta

» VIP

Skrevet - 09/02/2006 :  12:46:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg skjønner det er litt delte meninger her, det er jo bra at noen er fornøyde med buksene også da!jeg hadde jo gleda meg skikkelig og så var de så lite passene lissom...har hørt mange negative komentarer om Hööks, men annet utsyr som Voilocker, hodelag, og sånnt stæsh har jeg vært veldig fornøyd med da! Gå til toppen av siden

viblaa

Skrevet - 09/02/2006 :  19:49:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideviblaa  Svar med kopi av melding
Eg hadde ei ridebukse fra hööks som heitte Equilibre eller noe liknande. Med heilsskinn. Den hadde heilt utrolig dårleg lærimitasjon, blei nuppete og så slitt (etter lite bruk) at eg kunne se gjennom den. (!!) + kjempe knær... ja rett og slett ei bukse av dårleg kvalitet. Men dei har ikkje den no lengre då.

Men ei anna eg har derfrå er eg kjempenøgd med:)
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  00:28:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har den helskinnsbuksa, jeg syntes den er i normal størrelse, jeg bruker samme størrelse i crw buksene som i vanlige. jeg har litt brede legger, men ridebuksens legger er ikke trange. og jeg har heller ingen anoreksia. livet er også normalt på meg da... jeg har to stykk av denne typen, en jeg kjøpte for ca 2 1/2 år siden som har holdt veldig bra. så kjøpte jeg en i vinter.
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  08:48:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Eh... Den jeg bestillte nå sist kom i går. Den var alt for liten! (Det var en Equilibre bukse.)
Men bortsett fra det, så har jeg alltid vært fornøyd. Hehe...

Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  11:02:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg har to CRW bukser med helskinn, dog ikke kjøpt på hööks, men jeg er kjempefornøyd. Greit at de er litt høye i livet, men det er ikke værre enn å brette de ned i livet, noe som går helt flott. Og jeg er ikke anoreksiamenneske, men de sitter flott. Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  15:16:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har to CRW bukser med helskinn, dog ikke kjøpt på hööks, men jeg er kjempefornøyd. Greit at de er litt høye i livet, men det er ikke værre enn å brette de ned i livet, noe som går helt flott. Og jeg er ikke anoreksiamenneske, men de sitter flott.

Opprinnelig postet av Ragnhild E

Jeg tror buksene har fått en mer moteriktig høyde på livet nå i senere tid.

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  20:54:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Jeg har to CRW bukser med helskinn, dog ikke kjøpt på hööks, men jeg er kjempefornøyd. Greit at de er litt høye i livet, men det er ikke værre enn å brette de ned i livet, noe som går helt flott. Og jeg er ikke anoreksiamenneske, men de sitter flott.

Opprinnelig postet av Ullsokken

Hva ser du på som i senere tid? Jeg kjøpte den ene for ca en måned siden, og den andre har jeg brukt gjevnt i ca syv måneder, så de er jo ikke akkurat gamle buksene.
Gå til toppen av siden

Ida&Fjellvåk

» VIP

Skrevet - 11/02/2006 :  20:56:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg kjøpte en CRW ridebukse, husker ikke merke. Aldri igjen. Tok jo 8 uker før de endelig kom, og den ble brukt nøyaktig 2 ganger før glidlåsen røyk.

Opprinnelig postet av christine26.

Hei!
Om kvaliteten på tråd/søm er så dårlig, så burde Hooks tenke på kundene... Og eg som trodde at dette skulle vere så bra? Alt det andre er sikkert det, men det vel ingen unnskyldning? Kanskje Hooks burde begynne å vokse trådene sine??? Hah.. hadde vel i alle fall holdt...

Tillit og respekt er ikke det samme:) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  21:21:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har kjøpt bukse fraCRW og Høøks flere ganger, og har aldri opplevd noe negativt. Lillesøs har CRW bukse nå, og den er veldig god visstnok.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  23:16:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Ullsokken

Hva ser du på som i senere tid? Jeg kjøpte den ene for ca en måned siden, og den andre har jeg brukt gjevnt i ca syv måneder, så de er jo ikke akkurat gamle buksene.

CRW-buksene har blitt lavere i livet fra jeg kjøpte min første for to-tre år siden og frem til i dag. Mulig dette bare er buksene uten helskinn da, jeg kjøpte nemlig bare den med helskinn èn gang, selv om buksene skal være de samme, sett bort i fra kunstlærimitasjonen?

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.