hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan reagrerer hesten(-e) din(-e) på isbilen?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hvordan reagrerer hesten(-e) din(-e) på isbilen?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Bustetrollet

Skrevet - 07/02/2006 :  18:01:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Regner med det ikke er bare her i trøndelag denne isbilen med blinkende lys og stygg lyd som for folk og fe til å legge på ørene vel..

Rosita så den for første gang idag. Hun flippa nesten helt ut og ble ivrig og skulle snu seg å se etter den hele tiden.
Like før jeg dro hjelmen ned i øynene og rekkte finger til den.
Mamma kjøpte litt is, det var godt for en tett hals alikevell gitt

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  18:20:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
1. gangen vi møtte den: Alle pigger ut og full alarm --> Missy løp ut som bare det.

2.gangen: Litt roligere nå, og litt på grensen til toppede ører --> Missy nysgjerrig.

Vi satte igang aksjon tilvenning av isbil, kan ikke ha en ponnis som friker ut hele tiden.

3.gangen: Litt skeptisk på isbil-mannen, men... "vent litt, han hadde jo litt snop med seg.. Mmm.. gulerot!", tenkte nok Missy da.

4. gangen: Toppede ører og nysgjerrighet.

5.gangen: Ingen reaksjon overhodet. Isbilen er nå erklært ufarlig og trygg for vår del. Heeeldigvis.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

NinjaChristin

United Kingdom

Skrevet - 07/02/2006 :  18:44:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinjaChristin  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinjaChristin  Svar med kopi av melding
Har kun møtt den når jeg har vært på leietur (har bare åring) og hun reagerte ikke nevneverdig på den. Tittet litt og lurte på hva det var som bråkte så veldig, men like kald når den kjørte forbi oss. Katta derimot, er livredd den..
http://www.geocities.com/copernica_c
http://www.geocities.com/gatodelaninja
Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  18:45:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
Tilja tar det meste pent så lenge jeg er rolig. isbilen bryr hun seg ikke om..
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  13:49:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
hehe, hesten min synes det er litt små skummelt, men det går helt fint. Han er veldig nyskjerrig på isbilen, og pleier å stå å se etter den lenge om han står i luftegården, han har aldri vært helt nær de, men da vill jeg tro han ikke liker den like godt :)
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  14:45:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Me snakka med isbil-mannen andre gong han kjørte her, og eg trur han likar hestar, for etter den dagen har han kjørt sakte forbi, slått av lysa og lyden ikkje minst. Han helsar og smiler. Så isbilen har me ikkje hatt noko prolem med Ta deg ein prat med han neste gong, om der er problem..
Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  21:41:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Han bryr seg ikke noe om det. Mesta's koste- og spylemaskin er hundre ganger skumlere.
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  16:43:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Mine bryr seg overhodet ikke om den,hadde de visst at det var ISbilen er eg sikker på de hadde lurt fra meg noen penger å kjøpt seg noen is=D
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  17:38:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Isbilden kjører ikke her hvor jeg bor,men Frisco brydde seg ikke da vi møtte ambulanse og brannbil med sirene og blinkende lys da:)
Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 10/02/2006 :  20:18:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Isbil = No problemo
Steiner med snø på, rennende vann og en granbarkvist MIDT i veien derimot....
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  21:21:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Som på alle andre biler. Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 13/02/2006 :  11:19:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
hehe;)'
isbilen er nok ikke skummel, heller ikke sånne stoore annlegsmaskiner. Men sånn som en av dere skrev ridligere: hvite steiner og kvister kan være livsfarlige hvis de er på feil sted:D
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 13/02/2006 :  13:10:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Holter stanser og lytter, før hun tusler videre
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 13/02/2006 :  14:20:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Har faktisk ikke møtt isbil enda jeg. Men det kommer nok en gang. Får håpe det går bra:)
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Katrine_Sandore

Skrevet - 17/02/2006 :  13:54:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
hhi! forhesten min, når vi møtte den sto den (takkoglov) rolig uten å lage den fæle lyden..
Allikevel var hun DRIIT red for den! =O
vi skulle jo egentlig ri forbi den, men 200 meter unna bilen, NEKTER hu å gå!
Det er ikke noe sånn tull, men hun er livredd!
fikk hu til å gå fremover, men hun bare steila rundt å var livredd..
Så det endte med at jeg måtte gå av å leie (hun blir roligere da faktisk)
henne inn i en stikkvei, så isbilen fikk kjørt forbi..
Såå kunne jeg fortsette på rideturen min..
Har heldigvis ikke møtt på isbilen med LYD enda da..
Å vet ikke hvordan DET hadde gått! Hihi..

Jeg Liker Smileys, Jeg Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 17/02/2006 :  16:42:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hehe;)'
isbilen er nok ikke skummel, heller ikke sånne stoore annlegsmaskiner. Men sånn som en av dere skrev ridligere: hvite steiner og kvister kan være livsfarlige hvis de er på feil sted:D

Opprinnelig postet av Preston

Ja, hva er det egentlig med hvite steiner?

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.75 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.