hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Klar?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Klar?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  15:02:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Jeg har veldig lyst på en islandshest på halvfôr, men jeg vet ikke om jeg er helt klar! Jeg er nesten aldri redd hester (utentatt stooooore hester da...), men jeg datt av en hest en gang om brakk armen for et år siden, men har ikke dettet av etter det. Jeg kan skritt, trav, galopp, holdt, bakdelsvenning, fordelsvenning, hoppe, gjøre volte/volte tilbake, sjenkelvikning, og så kommer jeg ikke på mer... Det er kanskje lit mer men... Og jeg har ridd i to år og er 11 år. Tror dere jeg er klar? Takk på forhånd!
Iiiihaa!

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  15:18:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Glemte å skrive at jeg kan bittelitt om fôring og litt om sykdommmer også....
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 07/02/2006 :  15:30:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Det kommer jo anpå hesten og eieren det, samt miljøet hesten er og hvilke mennesker dere har rundt dere.
Jeg vet om folk som har kunnet mindre enn deg, og hatt hest på halvfor.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  16:15:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
skulle jeg satt bort hesten min på halvfor ville jeg lagt mer vekt på hvordan du omgår hesten og rir den mot for hvor mange øvelser du kan.
som lino skriver, det kommer ann på hesten og eieren.
er iallfall greit å begynne med halvfor da du ikke kan mye om sykdom og foring, som er en viktig del av det å ha hest.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

MariaR

» VIP

Norway

Skrevet - 17/02/2006 :  12:03:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMariaR  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMariaR  Svar med kopi av melding
Som de andre har sagt, så spiller det ikke om du kan ri en volte, det lærte jeg på 4 ridetimen min jeg :) Men om du og hesten passer sammen er jo mye viktigere! Men en veldig krevende og fyrrig hest hadde kanskej vært litt mye allerede. Men om du da finner en islandshest du vil ha på for, så går det sikkert bra det :)
R.I.P. Mr Pilot!

Vil alltid elske deg gutten min! *Borte gjemt, men aldri glemt*
Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 20/02/2006 :  20:38:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Takk for alle svarene=) Jeg vet jo egentlig at det ikke går på hvor mange øvelser jeg kan, men det er mange som tror jeg liksom er ganske dårlig, siden jeg ikke har ridd sååå lenge, men når jeg har sagt hva jeg kan. så får jeg liksom komplementer (er ikke helt sikker på hvordan det skrives...:S)... Noen hester takler jeg bra, men andre takler jeg ikke...
Iiiihaa! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.