hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - bilde i sprang
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 bilde i sprang
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 35

Chenok

» VIP

Skrevet - 09/10/2006 :  12:20:33  Vis profil  Svar med kopi av melding

chenok og meg i 130. bergen horse show 2005

chenok på distriktstevne i mai 2006. 120.

samme stevnet...

rompe-bilde av chenok og meg. 130 bergen horse show 2006.

tar en prat med daniel like før 130'en søndag (bergen horse show 2006)
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 09/10/2006 :  17:30:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
http://pic6.piczo.com/ice-tea93/?g=22696208
Her er det bilder fra stevnet i helga

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 09/10/2006 :  18:31:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
http://pic6.piczo.com/ice-tea93/?g=22696208
Her er det bilder fra stevnet i helga

Opprinnelig postet av CroniarthRoxanne

Veldig OT, men var det en autorisert banebygger på stevnet? Ser masse feil ved hinderne..! Blant annet; flere uten grunnbom og grunnbom på feil side.

Hege Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 09/10/2006 :  18:41:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Nei, det tviler jeg sterkt på... Var masse rart med det stevnet. Feks ei som ikke red gjennom mål fikk plassering. Så har jeg jo lest gjennom en av KR bøkene der hvor det står at man ikke skal hyle og skrike til hesten noe det var folk som gjorde... Jaja
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2006 :  01:40:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nei, det tviler jeg sterkt på... Var masse rart med det stevnet. Feks ei som ikke red gjennom mål fikk plassering. Så har jeg jo lest gjennom en av KR bøkene der hvor det står at man ikke skal hyle og skrike til hesten noe det var folk som gjorde... Jaja

Opprinnelig postet av CroniarthRoxanne

Flotte bilder=)

Ang. det med at de ikke har autoriserte banebyggere (heller ikke dommere) er litt frustrenrende. En av grunnene til at jeg begynner å mislike klubbstevner og småstevner o.l, man får seg ofte litt overaskelser når det gjelder regler. Har man lest gjennom KR og starter på D+-nivå stusser en gjerne på ting som skjer på den slags stevner. For å ta noen eksempler jeg har vært borti:

Feil avstander. En komb. med 3,5 steg Altså verken 3 steg eller 4 steg. Og dette var i en lett klasse, da skal avstendene være naturlige! Skal sant sies at banebygger ikke kan avstander, hadde visst bygd 9-10 m til et steg en gang på trening Får mine tvil når man hører sånn, avstander i komb. kan jo selv jeg og jeg er ikke banebygger!

Etteranmeldte får starte sist Det skal ikke være en fordel å være etteranmeldt! På vanlige stevner starter etteranmeldte først, med -nr.

Ingen oksere. Greit nok det skal være lette baner, men er folk allergiske mot parallelle oksere på den slags stevner? Kan knapt huske et sånn lite stevne jeg har vært på der de har parallelle oksere, kun rekker og stigesprang (som de kaller oksere)

Grunnbom-feil som Hege nevnte.

Når en raser hinderet pga refusjon. Så skal tiden stoppes mens det bygges opp igjen. Noe som ikke ble gjennomført!

Ikke autorisert dommer. Feks et stevne jeg var på var dommeren en som kun driver med dressur og som jeg med sikkerhet kan si kan svært lite om sprang.

Selv om det bare er et klubbstevne, syns jeg autoriserte dommere og banebygger skal være en selvfølge! Ikke gøy når regler og sånn går i hytt og vær...

Sorr hvis jeg høres veldig negativ ut, blir bare litt frustrert over alt tullet som skjer på sånne stevner.

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 15/10/2006 :  19:01:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
gud jeg er enig!! Ble drit sur en gang vi startet, rei feilfritt i grunnomgangen, men stoppa oss ut i omhopping og ble eliminert ,og havna nederst :S Man skal ikke det sant?? hehe
camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

Ina-Hestane

Norway

Skrevet - 15/10/2006 :  20:06:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIna-Hestane  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna-Hestane  Svar med kopi av melding
Høhø :P
Har eitt bilete av meg og hoppa mi på eitt stevne sommaren 2005 :

Skikkeli høgt må eg sei

Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 15/10/2006 :  20:09:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Nei, da skal du få feilfri grunnomgang!
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 16/10/2006 :  01:15:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
gud jeg er enig!! Ble drit sur en gang vi startet, rei feilfritt i grunnomgangen, men stoppa oss ut i omhopping og ble eliminert ,og havna nederst :S Man skal ikke det sant?? hehe

Opprinnelig postet av MagicHoneyEye

Da skal du få feilfri grunnomgang som Roxanne sier, også skal du bli elm KUN fra omhoppingen. Altså du skal komme forann alle de med feil i grunnomgangen, men bakerst av dem i omhoppingen. På et stevne jeg var på i sommer red jeg feil bane i omhoppingen og ble derfor eliminert. Men jeg fikk alikevel plassering pga jeg kom forann alle de som ikke kom til omhoppinga (lite stevne) Sånt skal det gjøres! Utrolig urettferdig for deg om det ikke ble gjort, selvsagt skal du ikke havne nederst om det var i omhoppinga du ble eliminert!

Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 16/10/2006 :  17:21:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av MagicHoneyEye

Da skal du få feilfri grunnomgang som Roxanne sier, også skal du bli elm KUN fra omhoppingen. Altså du skal komme forann alle de med feil i grunnomgangen, men bakerst av dem i omhoppingen. På et stevne jeg var på i sommer red jeg feil bane i omhoppingen og ble derfor eliminert. Men jeg fikk alikevel plassering pga jeg kom forann alle de som ikke kom til omhoppinga (lite stevne) Sånt skal det gjøres! Utrolig urettferdig for deg om det ikke ble gjort, selvsagt skal du ikke havne nederst om det var i omhoppinga du ble eliminert!

Opprinnelig postet av Svalgårds-Cheri

hmm..det var det jeg trodde...Er jo egentlig ikke så farlig, men riktig skal være riktig syns jeg ;) hehe.. Mye rart på klubb og distriktstevner...

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 16/10/2006 :  20:10:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Ja, kunne fått en andreplass i helga hvis det ikke hadde vært for det! Fikk jo en 3. plass uansett da, men allikevel, det er litt surt.
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2006 :  18:10:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
Her er en video med sprang på begynnelsen!

http://www.youtube.com/watch?v=5FYpGcQ5xZY
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 02/11/2006 :  16:16:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Bilder av meg og Cheri fra D-stevne Sola, 21-22 okt 06. Hesten gikk bra, men jeg klusset det litt til, red bare med en stigbøyle på slutten av 110-en så klaffet ikke heeelt. Men men, viktigste er at hesten går bra=) Klasse 1m og 1,10m foressten. Første innendørsstevne denne høsten.

Oppvarming

oi, "bra" bilde

Søndagen dette, var vel den mest mislykka runden på leeenge, gikk rett i dass:s

Kom oss over på neste forsøk i alle fall...

Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

MissMabel

» VIP

Skrevet - 07/11/2006 :  17:38:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvordan legger vi til bilder??
Gå til toppen av siden

|| Marthe

» VIP

Skrevet - 07/11/2006 :  17:48:16  Vis profil  Svar med kopi av melding

Meg og Clyde på stallstevne i 80cm. Første gang jeg hoppet han! Fikk feilfri da (: Skikkelig titte-hest.
Gå til toppen av siden
Side: av 35 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.