hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - bilde i sprang
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 bilde i sprang
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 35

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  22:18:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Svalgårds-Cheri: Gøy med masse fine bilder:) Bare å legge ut flere:)

Opprinnelig postet av Marte&Don:)

jada, glad i bilder jeg:p

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  22:44:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Ponyta og meg:) Ponnien til venninna mi, Isabelle<3

Windy og meg<3 Ikke så høyt akkurat da xD

Windus og meg:)<3<3

Måtte bare ha med bråstoppen til Ponyta xD<3

Kjempemassee fine bilder her:D

Savner deg Windy<'3<33 Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  23:43:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Marthe: hvor er de bildene av deg og Shamrock tatt? Hørte du hadde detti av han? Snakket med Martine her om dagen..:) Men to av bildene er jo ikke tatt på Valstad, hvor er det hen?:)

Håper på kommentarer på bildene:)

Bustetrollet

Skrevet - 18/07/2006 :  00:10:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er tøff som tør å legge ut bilder etter alle disse hoppegurinene over metern. Og jeg med noen få santi.

Rosita med U.S marsal stjernen sin

Oi, ikke se på klærne.. Det var egentlig min søster som red, for jeg skulle sette opp noen hinder, så jeg måtte teste det ene ut..

Redigert av - Bustetrollet den 18/07/2006 00:11:58 Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 18/07/2006 :  00:25:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det var egentlig et bra hinder til å være hjemmesnekret =) Fint å se at øverste bom ligger løst på et kryss slik at den faller ved et riv, og at du hadde fått med grunnbom.
Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  00:33:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding

Hesten min kan hoppe, verre me meg som lider av høydeskrekk

Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 18/07/2006 :  00:58:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det var egentlig et bra hinder til å være hjemmesnekret =) Fint å se at øverste bom ligger løst på et kryss slik at den faller ved et riv, og at du hadde fått med grunnbom.

Opprinnelig postet av TORHILD

Oi, artig å høre

Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  03:32:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Syns igrunn -Linn- satt OK ut jeg..
Men den siste hesten overhoppet litt ja, men det kan jo komme fra at hesten kom dårlig på steget og pgr. av DRESSUR salen
Den første hesten bykset også litt over, men det kan også skyldes pgr av feks. mye/lite fremdrift.

Men nå har ikke jeg sett dere ri da, kan jo ellers hende at problemet ligger i rytteren også, men så ut mer her at rytteren satt overlent PGR. av hesten/selve spranget ble litt feil muligens.

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  08:14:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Marthe: hvor er de bildene av deg og Shamrock tatt? Hørte du hadde detti av han? Snakket med Martine her om dagen..:) Men to av bildene er jo ikke tatt på Valstad, hvor er det hen?:)

Håper på kommentarer på bildene:)

Opprinnelig postet av Wiindy

Hehe, ja, datt av han i en kombinasjon med et steg siden han kom inn litt stort og fikk ikke plass. Da var det bråstopp og jeg hadde vist "turnet." Dvs. stått på henda på halsen hans og tatt en salto over hode. Landa ved å sitte oppå bommen på andre siden ;)
De bildene er tatt fra Grette Gård siden vi var der en dag og trente litt med hinderene til Jan Auen :)

~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  10:48:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Hehe *SeForSeg* Haha:D Oki;) Skjønte ikke hvor det var hen xD

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  19:22:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Stall Ringstad

Bra vi er to
Gå til toppen av siden

Ozzy&Kristina

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  19:38:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOzzy&Kristina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOzzy&Kristina  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Bra vi er to

*skrive under på den*

Kanskje vi skal starte en klubb?

"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow."
Redigert av - Ozzy&Kristina den 18/07/2006 19:39:40 Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  19:49:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Bra vi er to

*skrive under på den*

Kanskje vi skal starte en klubb?

Opprinnelig postet av Ozzy&Kristina

La oss gjøre d. Klubb for ryttere me høydeskrekk

Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  23:00:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
Kan DEFINITIVT bli med på den!! Har jo ikke vert høyere enn 1 m enkelthinder Gå til toppen av siden

Linda-hestegal91

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  17:28:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda-hestegal91  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLinda-hestegal91  Svar med kopi av melding
Dette er hesten min Yrvinter og meg. Det var første gang jeg hoppa med han :) (hinderet er gjemt i gresset lol) Det var ikke så høyt, men han var veldig flink syntes jeg:)

mine hjemmesider:
http://yrvinter.piczo.com
http://augnelill.piczo.com
http://o-h-k.tripod.com
Gå til toppen av siden
Side: av 35 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.62 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.