hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - bilde i sprang
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 bilde i sprang
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 35

MartineMoor

Skrevet - 18/06/2006 :  22:15:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har kun ett fint sprangbilde av meg og forhesten min. Bilde er tatt fra forrige sprangtrening, i mai / juni skiftet...Den treninga gikk til hel**** for å si d sånn, men det ble nå ett fint bilde ivertfall..
Hesten er en svensk varmblodstraver hoppe på 6 år, og dette er 2. gangen hun hopper på bane med rytter..

Huffameg, dårlig sits... men hun har ivertfall øra framover!

Gå til toppen av siden

_Frizzie-Jenta_

» VIP

Skrevet - 19/06/2006 :  19:15:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her kommer noen få bilder av meg og forhesten min hoppe=D

Første gang jeg hopper med hun=D
Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 19/06/2006 :  20:01:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det på samme bane _ViljeJenta_ og _Frizzie-Jenta_?? Hehe:P Gå til toppen av siden

_Frizzie-Jenta_

» VIP

Skrevet - 19/06/2006 :  20:11:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Er det på samme bane _ViljeJenta_ og _Frizzie-Jenta_?? Hehe:P

Ja det er på samme bane. Vi rei på samme trenin den dagen, og begge hesten står der fast. Skal si deg det ikke gikk så bra for meg den dagen!!
Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 19/06/2006 :  20:27:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
_Frizzie-Jenta_: så søt hest ^^ hvis jeg skal si noe på bilde, kan du kanskje gi ut litt på tøylene, husk at det er bedre å overdrive det litt enn å bli hengene i munnen.. Ellers fin sits...:)
camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

_Frizzie-Jenta_

» VIP

Skrevet - 19/06/2006 :  20:33:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk for det. Det er bare forhesten min da, men hun er skjønn. Tøylene er egtnlig ikke for korte men det ser sånn ut. Har snakka med ridelæreren om det og de passer. Har jeg no særlig lenegre så kan det gå ille etter hindret for hun vingler litt og kutter svingen rett etter hindre. Så det bluir vansklig og ha den kontrollen med lengere tøyler. Det har vi prøvd Men takk for det eller=D Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 19/06/2006 :  21:56:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg har samme problem - hesten min er veldig glad i krappe svinger etter hinderet, og er rimelig sjenkeldøv også da (vanligvis ikke).
Ang tøylene, bør du ha hendene dine lenger opp, så hesten i hvertfall får lengre tøyler over hinderet, så hun får strekt seg over hinderet.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 20/06/2006 :  14:41:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet at jeg har lagt ut bilder før, men måtte bare legge ut disse to :P veninna mi tok bildene, og de ble litt tøffe:P

^^ æsj, for en stil x) tror jeg bomma litt så steget eller noe.. Men det siste var bare 1m, og jeg er ikke alltid like mye "med" i spranget i de klassene, så.. ja. :P Synes det ble så merkelig at jeg måtte bare ha d med. :P

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  23:29:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding

Traveren min, i sånn delvis løshopping, hehe. Ville egentlig bare ha noen meninger fra folk som kan litt mer i sprang enn meg, om hva dere syns om teknikken hennes? Vanskelig å si utifra et bilde, men bare litt? hehe..

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  17:30:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må prøve å legge inn en liten video jeg også:) Her er min første hest:

http://s72.photobucket.com/albums/i174/hegejo/?action=view¤t=105_0540AVI.flv

Hege
Redigert av - Hege J den 24/06/2006 17:31:24 Gå til toppen av siden

Ozzy&Kristina

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  22:23:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOzzy&Kristina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOzzy&Kristina  Svar med kopi av melding
Fikk noen bilder av meg&ozzy på klubbstevne forrige helg, tenkte jeg skulle legge ut noen her...

1m:

1,10m:

Vet at jeg følger litt for lite med hånda, pga at jeg har hatt litt problem med å stole på han etter en stoppe-periode. Men det jobber vi med

"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow."
Redigert av - Ozzy&Kristina den 24/06/2006 22:24:32 Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  12:24:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Ozzy&Kristina: Syns du hadde pen sits jeg :)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 26/06/2006 :  16:05:57  Vis profil  Svar med kopi av melding

Kom gjerne med komentarer til siten min

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 26/06/2006 :  17:16:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
MajaPeWs: Syns nesten det ser ut som om du er på vei til å tippe framover. Er ett eller annet med vinkelen i hofta di, kanskje det er at du står for mye i stigbøylene? Eller har hendene for langt ned? Klarer ikke helt å sette fingeren på det, men da jeg så bildet, satt jeg her med følelsen av at " hjææælp, nå tipper jeg over nakken på hesten" hehe.. ;)

Men ellers syns jeg ikke det ser verst ut, jeg :)

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 26/06/2006 :  18:45:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
MajaPeWs: ned med hæla, og du trenger ikke å hoppe så mye med hesten..klarer ikke helt å sette fingern på det heller, men det kan kanskje se ut som du hopper litt mer enn hesten :) hehe...
bra at du gir ut så mye på tøylene som du gjør..det værste jeg ser er hester som blir dratt i over hindert..hehe...:)

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden
Side: av 35 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.58 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.