hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - bilde i sprang
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 bilde i sprang
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 35

lino

» VIP

Skrevet - 27/05/2006 :  20:42:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Nyeste bildene va meg og Vinnie ^_^ (Ikke bry dere om sitsen min)
Opprinnelig postet av oOVictoriaOo

Men akkurat sitsen din må jeg bare komentere! Du sitter jo nede på hestens rygg over alle hinderne!!! Ikke bra

Og å hoppe med joggebukse (det er iallefall ikke ridebukse) og joggesko, DET er ikke lurt det! Og med stigbøylen inne med hælen og tærne ned... farlig farlig om noe skjer....

Så ikke for å høres sur og bitchy ut altså, så var det mer negativt med de bildene enn positivt.

Opprinnelig postet av TORHILD

Enig. Og synes det er fint at noen sier noe.
Jeg trodde hun holdt på å lære hesten å hoppe (?) og om det er sitsen til vanlig i sprang vil jeg anbefale å lære å hoppe selv først.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  20:49:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det er enklere enn svinten! Link:
Start > Alle Programmer > Tilbehør > Systemverktøy > Tegnkart
Ikke enklere enn det, så bare blar du nedover til du finner den ;-)
Tusen takk anyway :-D

Opprinnelig postet av Ojdiis

Eller bare kopiere fra en side hvor du finner copyright-c'een (Det ble et rart ord) :P Vær så god: ©

Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  22:33:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Men akkurat sitsen din må jeg bare komentere! Du sitter jo nede på hestens rygg over alle hinderne!!! Ikke bra

Og å hoppe med joggebukse (det er iallefall ikke ridebukse) og joggesko, DET er ikke lurt det! Og med stigbøylen inne med hælen og tærne ned... farlig farlig om noe skjer....

Så ikke for å høres sur og bitchy ut altså, så var det mer negativt med de bildene enn positivt.

Jeg trodde hun holdt på å lære hesten å hoppe (?) og om det er sitsen til vanlig i sprang vil jeg anbefale å lære å hoppe selv først.

Opprinnelig postet av lino

Sitsen er sånn den er fordi hun alltid hopper høyere enn hun trenger, noe jeg ikke er vandt til. Om dere da ser på det som et problem også, så jobber jeg faktisk med det. Rir faktisk med ridesko. Liker ikke ri med ridebukse, så derfor rir jeg vanligvis med bulabukse. Syns ikke det akkurat burde være et problem, så lenge det ikke er vond eller ubehagelig. Stigbøylene er helt inne ved hælen fordi skoene er nok så glatte (brukt de et bar år nå, men la være å komenter det for jeg sparer faktisk til nye nå).

Kommer kanskje til å kommenetere dette også, men hva med å gi tips i stedet? Det blir vanligvis tatt imot med et takk.

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-

Redigert av - VictoriaTh den 27/05/2006 23:02:50 Gå til toppen av siden

sPikE

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  23:04:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av lino

Sitsen er sånn den er fordi hun alltid hopper høyere enn hun trenger, noe jeg ikke er vandt til. Om dere da ser på det som et problem også, så jobber jeg faktisk med det. Rir faktisk med ridesko. Liker ikke ri med ridebukse, så derfor rir jeg vanligvis med bulabukse. Syns ikke det akkurat burde være et problem, så lenge det ikke er vond eller ubehagelig. Stigbøylene er helt inne ved hælen fordi skoene er nok så glatte (brukt de et bar år nå, men la være å komenter det for jeg sparer faktisk til nye nå).

Kommer kanskje til å kommenetere dette også, men hva med å gi tips i stedet? Det blir vanligvis tatt imot med et takk.

Meget bra svart oOVictoriaOo Er enig i at man kan også gi tips når man bare kommer med negativt Ingen av oss er perfekte, er vi??

* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10 Gå til toppen av siden

normanlic
» VIP

Skrevet - 27/05/2006 :  23:10:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Bare merka disse bildene, er redd noen skal ta de, noe som har skjedd før.. Fotograf: Meg.. Veeeldig fornøyd! :-D

Opprinnelig postet av Ojdiis

veeldig bra bilder, men måå bare rette litt :P bilde nr 1 er christian anfinnsen øien, nr 2 er lars rasmussen og sebioune, nr er charlotte olsen og carola :)
Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  23:14:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
Ehhmm.... Føler meg nesten flau, når jeg legger ut dette bildet ehhm, ja...........
men, får vel legge ut alikevel, selv om det er SÅÅÅ flaut når dere andre store flinke jenter legger ut bilder med skyhøye hinder, så kommer jeg med mitt hinder på 70cm:S
jaja.. her er det: (Veldig uklart:S)

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  23:23:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Kjempe fint Julie Anne Jeg og Vinnie hoppet jo 40cm eller noe sånt da, men trenger ikke være flau over sånt uansett. Som jeg har sagt til deg før

Leif

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-

Redigert av - VictoriaTh den 27/05/2006 23:27:22 Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 28/05/2006 :  00:34:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Meget bra svart oOVictoriaOo Er enig i at man kan også gi tips når man bare kommer med negativt Ingen av oss er perfekte, er vi??

Opprinnelig postet av sPikE

Det er ikke snakk om å være negativ, det er snakk om å være konstruktiv.
Om man ikke tåler kritikk, burde man ikke legge ut bilder, i alle fall ikke bilder man vet selv at sitsen er forferdelig på. Og ærlig talt, det der er noe av det verste jeg har sett.
Og unnskyldningen var også heller dårlig, om man sitter nede over hindret og hesten hopper for høyt, faller man i hvert fall av.

Det handler heller ikke om å være perfekt eller ikke, for du har rett i at ingen er perfekt. Og det er nettopp derfor man bør ta gode råd til seg når man får noen. Thorild sine råd var temmelig gode, vil jeg påstå.

Liz & Sharmona

Redigert av - lino den 28/05/2006 00:37:02 Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  00:34:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding

Meg og Brave Star<3<3

Meg og Daytona:)<3

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  02:12:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Lino: Om jeg får kommentere, så er ikke "noe av det verste jeg har sett" en konstruktiv kritikk, det har heller aldri vært det og kommer aldri til å bli det.

Konstruktiv kritikk beskriver hvordan ting er, og hvordan de kan forbedres. Ikke hvor gudsjammerlig fælt man synes noe er. Det er bare nedpsykende.

Et forslag er å komme med tips til hvordan Victoria kan forbedre seg, og hvorfor dette kan være smart å gjøre. Ikke at det er stygt, forferdelig, noe av det verste man har sett og at man omfglolz0rz rir med joggebukse!!1 (Sånn bare for å understreke poenget).

Jeg ser helt ærlig ikke en eneste konstruktiv kommentar i noen av de foregående innleggene som hevder å være det. I rest my case.

Redigert av - Silje-og-Tindra den 28/05/2006 02:25:28 Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 28/05/2006 :  02:25:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Ja, det er jeg enig i, det med ridebuksen. Rir ikke alltid i ridebukse selv.
Jeg tenkte mest på det med sitsen, jeg..

Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  11:38:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Åh, søte Daytona :D Håper på å se dere på noen stevner i fremtiden Andrea

Julie Anne: Om du er flau, hva burde jeg være da. Tror jeg nesten ikke har hoppet høyere enn 60-70 noen gang ;D

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 28/05/2006 11:40:36 Gå til toppen av siden

.Anne-Lise.

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  13:33:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside.Anne-Lise.  Svar med kopi av melding
Var på Midt-Nordisk Horseshow i går, og da ble det jo endel bilder :D Bildene her er fra 130 og mini-prix (140cm). Jeg veit ikke hvem alle er da ;)

Andreas Shilbred (?) og Echo

Ida Lyng og Lady Belle. Ida eier stallen jeg rir på :) Hun er kjempeflink!

Mvh. Anne-Lise
Redigert av - .Anne-Lise. den 28/05/2006 17:07:36 Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  12:01:45  Vis profil  Svar med kopi av melding

trente litt sprang i går:)
vil VELDIG gjerne ha konstuktiv kritikk

de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  12:36:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjeempefine bilder, Sofie! :-D
Vet ikke hva ''konstruktiv'' kritikk er, men rompa di stikker litt ut x]..
Jaddaa.. det var min kritikk, det..

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden
Side: av 35 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.