hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Forferdelig!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Forferdelig!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

-Berit-

» VIP

Skrevet - 05/02/2006 :  19:10:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette er noe av det verst jeg har sett!! Dette er bilder fra en pelsfarm på Østlandet som Dyrebeskyttelesen har klart å stenge, heldigvis!!

http://dyrebeskyttelsen.no/tema/5_bilder%20fra%20pelsddyrfarm%20i%20norge%202005.shtml

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  19:46:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Huff, så fælt!
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 05/02/2006 :  20:22:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
I det hele tatt så er pelsdyrfarmer og kåper noe dritt..

Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  21:03:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Den kjører vi forbi på vei til hytta... Ivertfall en lignende.
Syntes alltid så synd på dem, også de stakars hestene som sto utenfor som måtte gå i den fæle lukten :( Det var nok noe galt med de også, for de så ikke akkurat gode ut.

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  11:05:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
så søte dyr! at noen kan behandle dyr på den måten skjøøer jeg bare ikke
~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Sunniiva

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  11:49:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSunniiva  Svar med kopi av melding
Jeg blir så sinna, når jeg ser sånt. Stakkars dyr!

Hva har dyrene gjort for å bli behandla så dårlig, sier nå bare jeg!

Mvh. Sunniva :) Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  12:22:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nacht gut! At noen kan gjøre slikt mot dyr! Nei, jeg klarer meg fint uten pels, jeg!
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  13:43:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Stakkar

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Sunniiva

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  15:11:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSunniiva  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nacht gut! At noen kan gjøre slikt mot dyr! Nei, jeg klarer meg fint uten pels, jeg!

Opprinnelig postet av MP & Nehemyah Mulan

Enig med deg!

Mvh. Sunniva :) Gå til toppen av siden

Aniita

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  15:35:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stakkars dyr! At noen har hjerte til å gjøre noe sånt! Grusomt!!! NEI TIL PELS... Stygt er det oxo. Skjønner ikke at noen kan ta på seg noe sånt...
Hester gir oss vingene vi mangler <3 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  17:45:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Huff, stakkars dyr. Søte var de jo også...

Jeg går gjerne med ting som har pels (f.eks. håndleddsstøttere av ekornskinn, hjelper knall mot betennelse i håndledd), men jeg bruker kun pels jeg har "ordnet" selv.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

.Cecilie.

» VIP

Skrevet - 06/02/2006 :  18:11:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
huff, de e så fælt når folk gjørr sånn me dyr!!! Jeg får helt vont inni meg når jeg ser det! Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  21:17:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
SINNSYKT!!! FY F***!!!
Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  11:50:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Tror jeg dropper å uttale meg om det..

Men jeg kan love at det ikke er så ille på alle pelsdyrfarmene, som på visse enkelte..
Også blir jeg rasforbanna på sånne dyrevernere som slipper løs f.eks. tammink fordi de synes synd på de.. Det er nemmlig mer synd på tammink som sulter ihjel, fordi de ikke finner mat, og blir påkjørte siden de er livredde den store,ville, gale naturen..

Kan i samme slengen fortelle om ei her borte som var leder i en dyrevernsorganisasjon her borte, men så ble hu sammen med en bonde, som holdt på med mink. Hun ble kjempe overrasket over at mink og andre pellsdyr i distriktet faktisk ikke hadde det så ille som alle skulle ha det til.. Så hu kutta hele leder posisjonen, og steller mink, og flår de..
Det sier jo litt..

Klarte visst ikke å la være å ikke svare på dette temaet alikevel..

Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  15:23:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
ÆÆÆÆÆÆÆ!!! Det er helt fælt! At noen kan gjøre sånn... Har selv et marsvin jeg, og jeg syns litt synd på det når buret er blitt litt møkkete, så da skifter jeg med en gang...
Dyrene kan jo ikk enoe får det! Tenk om du plutselig ble tatt og satt inni så stygge ting og blitt lagd til kåper og sånt!

Iiiihaa! Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  16:48:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Kan i samme slengen fortelle om ei her borte som var leder i en dyrevernsorganisasjon her borte, men så ble hu sammen med en bonde, som holdt på med mink. Hun ble kjempe overrasket over at mink og andre pellsdyr i distriktet faktisk ikke hadde det så ille som alle skulle ha det til.. Så hu kutta hele leder posisjonen, og steller mink, og flår de..
Det sier jo litt..

Klarte visst ikke å la være å ikke svare på dette temaet alikevel..

Opprinnelig postet av Madam Fame

Oi da :P det var en litt merkelig overgang må jeg si

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.