hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Antrekk hos gutta..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Antrekk hos gutta..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

TORHILD

» VIP

Skrevet - 06/02/2006 :  00:22:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Unnskyld, er dette siste mote?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=181798

Opprinnelig postet av Mari^_^

Det der var homo det.

Opprinnelig postet av Ullsokken

Det er godt man ikke har fordommer i Norge i 2006.

Opprinnelig postet av Formosissima

Er ordet homo nødt å være negativt? Om det hadde vært et annet klesplagg og noen hadde sagt det var for maskulint, er det også fordommer?

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  07:36:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg synes ikke man skal bruke ordet homo, det høres ut som det er en del fordommer bak. Jeg vil ikke bruke hverken ordet homo eller maskulint, jeg likte det rett og slett ikke, men det finnes sikkert mange gutter som kler det :-)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  07:45:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
selve boxern var ikke så ille, det som var ille var den trange grønne singleten, hehe.
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  09:47:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Unnskyld, er dette siste mote?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=181798

Opprinnelig postet av Mari^_^

Det der var homo det.

Opprinnelig postet av Ullsokken

Det er godt man ikke har fordommer i Norge i 2006.

Er ordet homo nødt å være negativt? Om det hadde vært et annet klesplagg og noen hadde sagt det var for maskulint, er det også fordommer?

Opprinnelig postet av TORHILD

Nei, ordet "homo" er kanskje ikke nødt til å være negativt, men i denne situasjonen kan jeg ikke akkurat påstå det blir brukt som noe positivt? Jeg bruker uansett ikke ordet "homo" - det ligger alt for mange fordommer bak det.

Å si at noe er "for" maskulint er ikke en fordom. Det er ordet "homo" som er problemet. Og å være "for" maskulint er vel neppe satt i sammenheng med ordet "homo" uansett?

Jeg står fortsatt på at den uttalelsen var fordomsfull. :-)
Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  13:06:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
den nederste går an, men ikke de andre. Enig med Mari, jeg likte det ikke, men gutta skal få gå med det de vil for meg.
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  20:35:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Åååhh.. Grøsse meg langt oppi kardangen!!

Ingen av arten "mann" trenger nærme seg meg ikledd noe sånt.. Grøss og gru!! (kan vel strengt talt ikke kalles menn når de ikler seg sånt)

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  21:00:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Madam Flame: Undersøker du hver mann som går forbi deg for hvilket undertøy han har på? Om du finner en utrolig sjarmerende, snill, grei, real, kjekk osv., ja, rene drømmemannen og ved en senere anledning ser at han har en boxer med skrift på, dumper du ham da? ;-) (Ja, jeg overdriver med vilje) Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  21:09:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
likte ikke singletten særlig

men fancy boxere, jatakk

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  21:16:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Madam Flame: Undersøker du hver mann som går forbi deg for hvilket undertøy han har på? Om du finner en utrolig sjarmerende, snill, grei, real, kjekk osv., ja, rene drømmemannen og ved en senere anledning ser at han har en boxer med skrift på, dumper du ham da? ;-) (Ja, jeg overdriver med vilje)

Nei.. Undersøker ikke hver mann som går forbi meg..
Dumper nok den karen nokså fort da ja.. sånn bekledning kan umulig ha noe på menn å gjøre!!

Forresten!! finnes: utrolig sjarmerende, snill, grei, real, kjekk osv., i en og samme person??!! :-P

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  21:43:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Dumper du seriøst drømmemannen pga. et stykk undertøy? o_O Jaja.

Ja. Snill, grei, real, kjekk osv. finnes i en og samme person. Iallfall i kjæresten min. :-)
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  21:52:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Får ikke sove om jeg ligger i samme seng som en fyr med femi undertøy!! Har prøvd..
Skal jeg omgås noen med slikt undertøy (på samme måte som en mann), må det iallefall være på ei jente.... (Drømmedama ;-) )

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  21:58:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg likte som sagt ikke det der undetøyet så godt, men hvis drømmemannen med stor D dukker opp i livet mitt, så kan han bruke akkurat det undertøyet han vil :-) Kan til og med hende jeg synes han kler det
www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.