hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ekle filmer
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Bøker og videoer
 Ekle filmer
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Musical Missile

Skrevet - 22/04/2006 :  17:24:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
En skikkelig bra skrekkfilm syntes jeg var Midtsommer (mulig den heter midtsommernatt også) Dansk film som kom for ca 5 år siden. Verdt å se hvis du finner den. Skummel fordi det faktisk kunne skjedd deg...=) Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  23:02:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
noen som synes naboer var skummel?
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Itago

» VIP

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  00:17:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
the amytyville horror, the ring, wrong turn og hide and seek er skummle synnes jeg...de er kanskje alt nevnt mn...orka ikke å lese alt:P

husker ik navnet på filmen mn den handla om ei dame som ble låst inne på t banen...den var kjempe ekkel!!!orka ikke å se den ferdig jeg...

Redigert av - Itago den 04/06/2006 00:21:48 Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  00:28:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Nå har jeg nettopp sett Seven for 3. gang, og jeg syns fortsatt den er like motbydelig
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  21:36:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Candy man syntes jeg var dårlig. Syns kunn en av freddy kreuger filmene var litt bra jeg, samboeren har hele pakken. Ghost ship er bedre syns jeg. Men hide and seek er ganske bra. Villmark er dødsdårlig. Filmer som the ring og forbannelsen er så elendige dataanimerte at de er latterlige.
Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  10:54:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Seed of chucky er jo råmorsom da:)
Grøsser, men synes den var morsom jeg..

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

absinthe

» VIP

Skrevet - 16/06/2006 :  21:50:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideabsinthe  Svar med kopi av melding
japanske grøssere!!! det finnes ingen som overgår de!!!
Ju-on er genial, var så redd at jeg turte ikke gå på do eller lukke vinduer eller noe i flere dager etterpå :D the ring er jo og ganske bra, men ikke like skummel... og ikke amerikanske versjoner, det er fy fy!! :)

www.serox1983.piczo.com Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  12:20:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Er det noe jeg liker så er det grøssere

Bare synd jeg aldri har sett en ordentlig god grøsser som skremmer livet av meg. Som regel ender det bare med at jeg synes de er hysteriske morsomme.

The Texas Chainsawmassakre, utrolig kul film. Lo godt av den Var så bra hver gang han duden starta motorsaga, helt svart siluett mot den hvite bakgrunnen Hehe.
The Ring var også ganske morsom, en helt grei film.
Forbannelsen var bare teit, holdt på å kjede vettet av meg. Hva er så skummelt med små guttunger som mjauer?!
Villmark er heller ikke å anbefale. Heller ikke Poltergeist, Hounted House, Gothika, Skrik (satt og så litt på Skrik 3 på tv, trodde jeg så på en ny scary movie ), Freddy Kreuger filmene, Urban Legend, Vampires +++ Har sett så mange elendige skrekkfilmer at jeg har fortrengt dem

Bra filmer er Siste Time (dansk film, så den da jeg var rundt 10-11 år, synes den var konge bra da, men vet ikke hva jeg ville ha syntes nå. Handler om 7 ungdommer som må sitte igjen på fredagskvelden, og etter hvert forsvinner og dør en og en av dem. De kommer seg ikke ut, og de finner ut ganske mye rart når de begynner å undersøke litt.), 28 dager senere (ikke grøsser, grenser mer mot thrillerdrama, men kanllgod film ), Rose Red, The Amityville Horror (ikke skummel, men helt grei handling), IT (helt til slutten, da blir den bare patetisk)..Lurer litt på om exorcisten passer her under bra filmer, for den var ikke skummel, nei tvert i mot, lo så jeg holdt på å falle ut av kinosetet

Har sett så mange skrekkfilmer så kunne fortsatt å ramse opp i all evighet
Men om noen skal se splattekomedier må jeg bare få anbefale Braindead.. haha. Den er så supermorsom ast jeg ler meg fordervet hver gang

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  01:28:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Få grøssere jeg blir virkelig skremt av, enten er de bare teite og morsomme, eller kjedelige*vente-på-å-skvette*, eller bare ekle! Kresen jeg? neeeh..:p Men jeg elsker grøssere altså=)
Saw var jo grei da, i alle fall ekkel. Skrik 2 og 3 er dårlige, men 1-en var ok til tider, begynnelsen er litt skummel. Kommer ikke på noen spesielle når jeg sitter her å tenker på det
Håper ikke det kommer noen skrekkfilmer med handlingen: på ridetur i en mørk skog, med spøkelse og mord osv for da kommer jeg aldri til å ri tur i mørket alene lengre Neida, det var litt OT, men det er best med filmer som er litt urealistiske slik at en ikke blir redd det skal hende deg:p Ikke gøy å bli for redd heller, joda når en ser filmen, men ikke etterpå!

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.