hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ekle filmer
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Bøker og videoer
 Ekle filmer
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  18:24:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som har noen skikkelig bra grøssere/thrillere å anbefale? Har sett mye så er litt vel herda, og har lyst å se en skikkelig ekkel en igjen.. Ikke splatter, det blir for dumt! Har sett bla Villmark - dårlig, The ring var grei, 2`rn var ikke no særlig.. The grudge - grei. boogieman - teit, Blair Witch var BRA første gangen jeg så den.. Alene i mørkt rom med dårlig signal på parabolen.. hehe.. Kunne sikkert fortsatt i evigheter med "annmeldelser", men hvis du har noen forslag å komme med blir jeg glad ;)
We`re just out of controll

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  18:58:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
House on the Haunted Hill er gammel, men bra. Det er ikke en slik film som er skummel der og da, men du verden så ekkel den er etterpå! The Shining er jo alltid en klassiker, The Jacket anbefales, White Noise er veldig bra, Texas Chainsaw Massacre er egentlig drittdårlig, den har bare noen gode skvettemomenter.. Tja. Kommer ikke på mer i farten, men om jeg gjør skal jeg føye de på.

Ellers, om du liker litt underlige filmer som kanskje ikke er så vanvittig skumle, men som likevel har spenningsmomenter i seg anbefales Hearts in Atlantis (basert på Stephen King-romanen med samme navn, med en helt ufattelig god rolletolkning av Anthony Hopkins) og Donnie Darko.
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  21:05:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk for forslag, har sett house on haunted hill, men er lenge siden så husker den ikke, kanskje se den igjen! Shining er også bra ja, men sett den endel ganger.. TJ og WN tror jeg ikke jeg har sett - hehe skremme samboer (han er ikke like herda..) - prøve å få sett de da.. Ikke sett den Stephen King filmen heller, men har sett endel annet av ham, så prøver den også jeg.. Alltid greit å ha noe å se etter når man skal ned å leie :)
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  22:32:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kjæresten syntes faktisk at White Noise var bra, og han er av typen som synes skumle filmer er latterlig kjedelige. ;-) Gå til toppen av siden

NinjaChristin

United Kingdom

Skrevet - 06/02/2006 :  00:34:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinjaChristin  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinjaChristin  Svar med kopi av melding
13 Ghosts.. Har du sett wrong turn? Tror jeg har'n så mulig du har tatt den med nå.. WT er ikke sånn veldig skummel, men bra til å være sånn 'skumle-menn-løper-etter-ungdommer-og-dreper-dem-film' ;) 13 Ghosts var veldig bra da jeg så den, syntes jeg..

Er vel av litt samme slaget selv så :p

http://www.geocities.com/copernica_c
http://www.geocities.com/gatodelaninja

Redigert av - NinjaChristin den 06/02/2006 00:35:33 Gå til toppen av siden

Galie

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  09:57:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGalie  Svar med kopi av melding
Hm.... SAW er grusom, MOTHMAN er fæl, ja... det var de jeg kom på i farta! hehe

Hilsen Hanne

www.gallemann.piczo.com Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  17:12:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jepp, har tatt med WT ja, var bra til å være sånn type film ja ;) Kjøpte meg 13 ghosts etter du sa den var bra (fant den til 60 kr) var ikke så dum den, veldig bra effekter, men syntes den tapte seg på slutten.. Hehe, ja, ble vel tidelig herda du å, Poltergaist som 7 - 8 åring.. hehe..
Har ikke sett det, fikk for meg at Saw var sånn litt teit splatter, men det stemmer kanskje ikke da?? Mothman har jeg aldri hørt om, gammel eller finner man den på videosjappa enda?

NinjaChristin

United Kingdom

Skrevet - 07/02/2006 :  18:07:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinjaChristin  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinjaChristin  Svar med kopi av melding
da får du ta med den tilbake da jeg kommer hjem, så jeg får se den en gang til. Så den midt på natta på tv1000 en kveld, så husker ikke alt, bare at den var ganske bra..

The dentist husker jeg også faktisk var litt ille, men er mange mange år siden jeg så den, og tror heller ikke historien er så bra.. Husker spesielt det da han setter en sånn munnåpner på en pasient, og skrur og skrur og skrur, helt til hele kveven/kraniet sprekker. Det var tøfft da

http://www.geocities.com/copernica_c
http://www.geocities.com/gatodelaninja

Redigert av - NinjaChristin den 09/02/2006 14:23:57 Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  21:11:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
SAW er dritbra, det er to syke filmer! White Noise er ekkel, men dritbra. Gå til toppen av siden

.Anne-Lise.

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  17:25:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside.Anne-Lise.  Svar med kopi av melding
Jeg har Mothman-filmen :)
Den er produsert i 2001, så den bør vel finnes i noen sjapper. Jeg har iallefall sett den til salg her i Trondheim ;)
Kjempebra film!

Mvh. Anne-Lise Gå til toppen av siden

.:Xena:.

» VIP

Norway

Skrevet - 09/02/2006 :  10:02:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse.:Xena:.  Svar med kopi av melding
The changeling, hostel, the decent, cujo, deadbirds, the others, 6 sans, people under the stairs, house of 1000 corpses, naboer, may, dogsoldiers, battle royale, shaun of the dead, christine, constantine, storm of the centuary er bare noen av mine favoritter....
Hestefolk er de rikeste fattigfolk som finnes.... Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 09/02/2006 :  13:36:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Poltergeist ja... Også.. Ghost Ship.. Er et par andre også.. men jeg husker ikke tittelen..
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  00:20:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da har jeg sett White Noise, eller hvertfall mesteparten av den - har en lei uvane å sovne litt under film.. Den så bra ut ja, litt sånn spooky.. Skal se den en annen dag, ikke fredagskveld etter en lang uke på jobb og en begivenhetsrik uke i stallen = sliten..

Madam Fame

Norway

Skrevet - 13/02/2006 :  13:38:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Dreamcatcher, er jo nokså ekkel..
Gå til toppen av siden

MoNiKa=D

» VIP

Skrevet - 13/02/2006 :  18:53:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMoNiKa=D  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMoNiKa=D  Svar med kopi av melding
Candyman er bra! (synes jeg da=P) Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 13/02/2006 :  20:58:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Cujo, er ikke det den med den sankt bernadshunden som blir gal?? Har sett den en gang for lenge siden, syntes den ble litt forutsigbar, men som sagt - har sett mye og er kresen..:) Christine er bra (hvis det er den med bilen) men blir litt forutsigbar som skummel film - men absolutt verdt å se ja.. Constantine har vi tror jeg, hvis det er den vampyr el filmen.. Hmm, amnge forslag her, blir spennende neste gangen jeg skal leie film.. Hehe, jeg skal nok bestemme da ja..;)
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.