hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Forbanna drittfolk..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Forbanna drittfolk..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  12:58:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Sitter her og er både frustert og sint..

I går var jeg så uheldig å miste både den nye mobilen min, samt lommeboka med både bankkort, førerkort og andre viktige ting..

Alt dette lå i vesken min, som jeg mistet. Men de tok ikke vesken, neeeida.. Mobilen tar vi..

Det verste var at jeg ringte opp på mobilen min, før jeg sperret den. Og det var en fyr som tok telefonen. Den ble ikke skrudd av heller, han bare la på. Fikk ikke svar senere, den var ikke slått av.

Nå har jeg ringt rundt til alle mulige utesteder og politiet, i håp om at vedkommende kunne vært såpass og levere den inn.. Tro om igjen.

Blir så JÆVLA forbanna!! (unnskyld språket).. ALLE vet jo at når noen mister bankkort og mobiler, så sperres de jo, hvilken glede har de egentlig av de da? Hele mobilen kan jo også sperres. Hvorfor må det være så forbaska vanskelig, å bare levere den? Jeg driter i om at de tar pengene som lå i den, for mobilen er mye mer verdifull med tanke på alle de viktige nummerene som jeg aldri får igjen.. for å ikke snakke om lommeboken som er full av gamle bilder fra tidligere klassekamerater.

Syns bare det er så utrolig synd.. Hadde jeg fått taki vedkommende, skulle jeg seriøst ha SKAMSLÅTT han til han lå nede.. Jeg forstår meg ikke på sånne folk!! Hva i huleste skal han med et sperret bankkort, et førerkort og et tippekort?? Og en mobil som han snart ikke kan bruke i det hele tatt? (abonnemanget er sperret, men ikke telefon).

Hvis det er noen her som noen gang har funnet noe slikt, og ikke levert det tilbake, håper jeg dere setter neste matbit i halsen.. Sånne ufordraglige uærlige mennesker har jeg INGENTING respekt for.. Måtte de følges av ulykke resten av livet.. Tjuvpakk...

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Tone_

Skrevet - 05/02/2006 :  13:19:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Huff.....så irriterende! Skjønner godt du er sint og irritert!!!
Drittfolk ja!
Å stjele fra andre er bare så utrolig tankeløst og egoistisk....
Grrrrr!!!!!!!!

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  13:26:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Huff!! Så forbaska surt! Huff, enig i at folk som gjør slikt fortjener rundjuling!!! Hjelper deg gjerne!! Selv har jeg alltid vært innstilt på å levere tilbake funnede og verdifulle ting! Sunes det er så fint å se at eierne av gjenstanden blir så glade!
Håper virkelig dette kommer til rette!!
Lykke til!!!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  13:44:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Huff, så leit... Føler med deg, det de tok har jo liksom ikke særlig med verdi for dem da det kan sperres, hvorfor ikke oppføre seg som folk og levere det tilbake..??!

Huff.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 05/02/2006 :  15:24:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Måtte tennene dette ut og én bli igjen som tannpine hos dem som har stjålet mobilen din!

(Det samme gjelder de som de to siste nettene har moret seg med å sende opp fyrverkeri rett utenfor vinduet mitt kl 03 om natta!)

Håper mobiltyvene skammer seg!

Renate
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  15:57:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Huff var ganske frustrert her om dagen jeg og! men så viste det seg at jeg hadde glemt igjenn veska mi på politistasjonen.

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  18:30:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Skolen vår sliter med tyveri:

*Mobilen min og vennina mi sin ble stjålet fra en låst(!) gymgarderobe.

*Og for 2 uker siden ble mp3 spilleren min stjålet fra sekken(som stod i klasserommet mens vi hadde gym)

Det verste er at skolen skylder på at vi ikke tar ansvar, ja siste var vel min feil. Men mobilen er hvertfall ikke min feil. *Ina som aldri skal ta med slike ting på skolen lenger*

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 05/02/2006 :  21:23:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Går alltid med penger, mobilen, mp3spillere i lommen jeg.
Har aldri følt meg trygg på vesker.

Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  21:33:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Måtte rumpene deres bli angrepet av fluer fra tusen kameler og armene deres krympe
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  22:26:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Samme her. Om jeg må legge fra meg noe, f.eks. i gymmen, blir det i en låst lærergarderobe.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  23:19:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
på toppen av alt, skal jeg ha ny mobil må jeg kjøpe den til full pris pga. jeg er bundet til Djuice non-stop i 12 mnd..

Noen som vet om jeg kan få det på reiseforsikringen til foreldrene mine?

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 05/02/2006 :  23:22:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Samme her. Om jeg må legge fra meg noe, f.eks. i gymmen, blir det i en låst lærergarderobe.

Opprinnelig postet av Mari^_^

Vel, legger fra meg Ipodn min på pulten jeg. Og ingen rører den uten lov. Tror akkurat det har noe med respkt og gjøre, rett og slett..

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  23:37:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
på toppen av alt, skal jeg ha ny mobil må jeg kjøpe den til full pris pga. jeg er bundet til Djuice non-stop i 12 mnd..

Noen som vet om jeg kan få det på reiseforsikringen til foreldrene mine?

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Om du finner en tilbudstelefon med ditt abbonement så vidrefører du bare. Da må du ikke kjøpe for fullpris. Det har iallfall jeg gjort, trass i bindingstid :-)
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  20:54:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Så det går altså an da? hva vil tilbudstelefon si? Ser at "min" 6230i ligger på rundt 6-700 kr med Djuice abonnement.

Er det 100% sikkert at jeg kan få den for den prisen?

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  21:56:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Du skal kunne få det til den prisen, det har jeg ihvertfall ikke hatt problem med. Noen selgere vil kanskje være vanskelige, men finner du en hjelpsom en bør du kunne få en telefon til

Uansett bør du prøve å få tilbake på reiseforsikringen, hvis du er dekka under foreldrene dine sin forsikring skal du få erstatta mobilen din av forsikringsselskapet.

Skikkelig kjipt å bli frastjålet lommebok, ble selv frastjålet penger (hadde nettopp tatt ut av minibank såklart, så hadde 7-800 løst), noen gavekort, to visakort og førerkort nå i høst. Pengene er nå en ting, men bankkort og førerkort blir nok bare tatt for å brukes som legitimasjon til ungdommer...

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  23:05:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
men mange mener at reiseforsikring hos foreldrene, kun gjelder inntil man er 20? mens andre sier 21.. jeg er jo 20 nå...

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.