hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Unge fôrryttere?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Unge fôrryttere?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Freja-ponni

» VIP

Skrevet - 05/03/2006 :  10:51:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er helt enig at det er uansvarlig av eiere og foreldre og la de to jentene på 10 og 11 år ri den hesten, for ikke å snakke om å ri den hesten permanent noen dager i uka!!
Er selv 12 år og har en fôrhest på 6 år, og får høre at jeg er veldig flink med han. Får også ri en annen hest å stallen av og til som er 4 år.

Men skjønner veldig godt at hesteiere setter grense på 16 år osv.

Men er også mye fosjell på folk å. Rideerfaringer osv.
Gå til toppen av siden

Emblan-min

Skrevet - 17/03/2006 :  21:27:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eneste som er med disse små, eller yngre jentene er at de har så få sjanser! De får knapt nokk lov å sitte på en hest som skritter rolig rundt, VISSE steder... Nå tenker jeg ikke generelt, men noen! Barn som ikke har mulighet til rideskole eller flotte små ponnier, og dette er demmes eneste sjanse, så sørenma tar de den! Det ville nokk jeg også gjordt (hadde jeg vært i demmes sitvasjon.. Tror jeg) Det beste hadde jo vært om eieren på 14 kanskje hadde leid jentene litt rundt på denne hesten da, når den skulle bli skritta ut elelr noe slikt? Men ærlig talt, det er som alle sier, et uhell ligger dem jo oppå hode her. Så jentungene er ganske uskyldige her mener jeg, men derimot denne 14 åringen virker ikke helt som om hun vet hva hun driver med? I så fall, så ville jeg nokk ha prøvd å snakket litt med ho :p For å si det slik...
Vel, det er nå hva jeg mener, ikke missforstå hva jeg skriver men akuratt i denne sitvasjonen så! Hvor i all værden er den 14 åringen som eier av en hest her, hun burde jo passet på, hvis ikke foreldrene OGSÅ om ikke denne 14 åringen klarer det...

Veldig synd at noen 14 åringer skal gi så mange andre på samme alder så mange problemer.. Jeg er jo selv skeptisk til yngre som kommer å skal ha hetsene sine oppstallet i stallen! Å jeg merker hvordan det påvirker, slik som denne meldingen her også gjør. Men nå prøver jeg bare å gi dem ensjanse, se hvordan de gjør det, kanskje hjelpe dem litt og by det litt frem. Men det finnes grenser! Og her er den grensen gått langt over... Mener jeg!
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.62 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.