hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Russeservice, russ 2006, åååh
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Russeservice, russ 2006, åååh
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Wenche=)

» VIP

Norway
Innlegg: 1227

Skrevet - 04/02/2006 :  12:47:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Vel, har hatt en del problemer med bestillingen min.

1) Jeg bestilte først russeutstyr fra R&B russeutstyr, en forholdsvis ny og ukjent leverandør. Alt var i sin skjønneste orden, helt til jeg i desember fikk et brev om at de desverre ikke kunne levere mitt russeutstyr, pga av langt færre bestillinger enn forventet. Derfor måtte jeg bestille mitt russeutstyr fra russeservice. Okei, greit nok tenkte jeg, synd å gå glipp av alle rabattene, men de har mye kult hos russeservice også.

2) Bestilte russeutstyret,(7. januar) og det gikk greit. Så skulle jeg logge meg inn på russ.no, for å designe russekort og id-kort, vel der møtte jeg på første problem. Jeg måtte videreføre min gamle konto, da de hadde laget ny versjon av russesidene. Da måtte jeg bruke mitt kundenummer og passord for å videreføre, og dette skulle stå på ordre bekreftelsen jeg hadde mottatt etter å ha bestilt russeutstyr. Vel, jeg hadde ikke fått noe kundenummer, jeg. Så derfor ringte jeg inn til russeservice, for å få greie på dette. Der fikk jeg beskjed om at jeg snart skulle få kundenummeret mitt, og alt skulle ordne seg. 1 uke senere hadde jeg enda ikke fått noe kundenummer, så jeg ringte inn en gang til. Fikk samme beskjed. enda en uke gikk, og jeg begynte å bli lettere oppgitt.

Så, endelig, i går, 3 februar, fikk jeg regninga i posten, hvor mitt kundenummer og førstegangspassord sto. Det første jeg reagerte på, var at betalingsfristen for russeutstyret var 3. februar. (samme dag som regninga datt ned i postkassa mi, regninga var sendt dagen før). Og i dag fikk jeg jaggu meg purring! Så regninga økte med 50 kroner! Hva i alle dager er dette forno tull da? Jeg hadde jo uansett ikke hatt mulighet til å betale i går, da banken stenger klokka 4, og jeg åpna brevet klokka halv 5..

Så skulle jeg inn på russ.no da. Okei, nå gikk det greit å logge inn, gå inn og redigere på kort osvosv, MEN det står at jeg må betale enda 149 kroner fordisse kortene, selv om det allerede står påført russekort til kr 149 på den regninga jeg har mottatt! Så snakka jeg med russe service igjen, og fikk beskjed om at min bestilling var kommet inn langt seinere enn fristen. Men herregud da, fristen for å designe russekort var den 16 januar, men hvordan skulle jeg ha fått til dette når jeg ikke mottok noe kundenummer før i går??

Nei, dette legger virkelig en demper på russefeiringa mi...

Wenche & Amber



Redigert av - Wenche=) den 04/02/2006 12:54:10

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 04/02/2006 :  13:04:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Huff, så kjipt... Irriterende når sånt skjer, og leverandøren ikke vil gjøre noe for å hjelpe..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway
Innlegg: 1003

Skrevet - 04/02/2006 :  13:30:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
hmmm... dette hørtes ikke greit ut...

men jeg kan fortelle deg at hadde du bestilt fra R&B ville ting ha vært MYE værre!!

jeg var russ i fjor...
og russestyret på skolen vår hadde (uten å spørre resterende russ) bestemt seg for at R&B skulle være årets russeleverandør... R&B var helt nyoppstartet og lovte oss gull og grønne skoger...
alle katalogene som Russeservice hadde levert ble kastet av russestyret...

jeg hadde lyst til å bestille noe fra russeservice og snakket derfor med kontaktmannen i trondheim...

jeg var irritert over at russestyret hadde tatt avgjørelsen av hvilken leverandør vi skulle bruke uten å snakke med de resterende russ, og det var ikke meg som var irritert!

jeg valgte derfor å ta inn katalogene og dele de ut til russ som ville ha, for dette fikk jeg også mitt gratis...:) (jeg måtte passe på katalogene som en hauk, hvis ikke kastet russestyret katalogene...)
katalogene ble gitt bort på rekordtid, og siden så mange bestilte skulle 9 personer få 1000,- i avslag på sine russeklær... vanligvis er det russestyret som får disse rabattene, men siden de hadde oppført seg slik de hadde, valgte jeg å gi rabatten til mine beste venner...

når prøveklærne fra russeservice kom, tok russestyret og kastet dem!!

i god tid før russetia kom russeklærne fra russeservice og alle var strålende fornøyde...
klærne fra R&B lot vente på seg... de skulle komme flere ganger, men dukket ikke opp...
1,5 uke før russetia kom de omsider! men da stemte omtrent INGENTING!! det var flere som ikke fikk noenting, mange ting manglet, noen hadde fått for mye, osv,osv...

itilleg fant de fleste ut at mange av klærne var MYE mindre enn prøveklærne var... jeg bestilte en genser i medium, som var aaaalt for liten, ei jente i klassen som er str XS prøvde den og den var for liten til henne også... det så ut som barneklær!!

så skulle vi bytte klærne som ikke passet... det kom en liten varebil med klær, den skulle liksom inneholde bytteklær til alle skolene i sør-trøndelag...
denne hadde allerede vært på flere skoler, og det var derfor temmelig utplukket... i bytte for genseren min som ikke passet fikk jeg tilbudet om en stygg, blass, blå (jeg var RØDruss) genser og strykemerker jeg kunne stryke på... jeg takket nei og fikk pengene tilbake...
jeg manglet også noen sko som jeg ikke hadde fått... da fikk vi beskjed om at vi måtte kjøre til en skole på andre siden av byen for å prøve å få byttet der...

alle russ som manglet eller hadde feil klær kastet seg inn i bilene og kjørte avgårde... utvalget var ikke spesielt godt på denne skolen heller, men jeg fikk omsider skoene mine...
men mange andre fikk ikke tingene sine...

det var så UFATTELIG mye rot med R&B!! vi skulle også få 10% av klessalget til å bruke på en diger russefest, dette ble det aldri noe av, for de pengene så vi ikke snurten av...


så i vår situasjon var R&B totalt useriøse og upålitelige, mens russeservice var punktlige, pålitelige og kjempegreie å ha med å gjøre...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway
Innlegg: 885

Skrevet - 05/02/2006 :  13:55:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Hjelpes så surt ass!! ÅH!! Dårlig service er det verste som finnes!!!
Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.59 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.