hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Moms hos børjes!?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Moms hos børjes!?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

tebj0

Skrevet - 03/02/2006 :  23:58:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
På nettsida til børjes så står det at alle priser er inkl moms. Bestilt nylig for rundt 1200kr der, og når jeg fikk pakken i dag så var det pålagt 330kr ekstra i moms!? Har aldri måttet betalt det før når jeg har handlet fra børjes.. Er dette noe nytt at man plutselig skal betale dobbel moms eller? Blir jo plutselig dyrt å handle der da

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 04/02/2006 :  00:04:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Hææ?? Dette har aldri skjedd med meg før...Tvert imot; jeg har hørt om folk som har fått regning på myye mindre enn de bestilte for!! Dette var dårlig..Ring og hør, så får vi krysse fingrer for at det bare var en feil! Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 04/02/2006 :  00:28:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi norske skal aldri betale moms på svenske varer eller tjenester. Gå til toppen av siden

hanfla

» VIP

Skrevet - 04/02/2006 :  09:47:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann.. det er en feil..! bare ring dem og si ifra.. dem har sikkert bare glemt å trekke fra den svenske momsen fordi de behøver ikke å gjøre det når de sender til EU land.. men norge er jo ikke det, men lett å ta feil... skjedde nemmlig akkuratt det samme med meg for noen dager siden... ikke på børjes men en annen svensk hestebutikk... så det ordner seg nokk skal du se... man behøver ikke å betale dobbel mons Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 04/02/2006 :  12:55:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
phu... da ordner det seg nok Har sendt en mail til dem, så regner med at jeg får pengene min tilbake da... Syns det var litt rat at det plutselig ble så dyrt Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.