hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Konkuransenavn
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Konkuransenavn
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Lucinda:

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  01:27:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Mine heiter Siri Hero og Lyheims Leika men går til daglig som Siri og Leika.

Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  23:23:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
De vi har heter: Callie Elling- (til daglig kalt) Ellingsen (etternavnet på oppdretteren..)
Lady Sunflower-Bolla, Solsikka, dundrå.
Madam Fame- Madam'en, Maddi, Damå,tuppå,bærtha.. (kjært barn
har mange navn..)

Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 06/02/2006 :  23:31:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Svarten heter egentlig Tjessem Svarten..

Men kaller han bare Svarten..:-)

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

NinjaChristin

United Kingdom

Skrevet - 06/02/2006 :  23:48:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinjaChristin  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinjaChristin  Svar med kopi av melding
Har ikke så mye til konkurransenavn på min enda, men fulle navnet hennes er Gato de la Niña, men er bare Niña, kråka, pus eller tjafs til daglig.. Moro da dommerne på Raufoss kalte henne Kato della Nina da hun ble stilt ut.. :/

Hesten jeg hadde før Het Miss Jet King, men det ble bare Jet King til vanlig..

Litt OT: Synes forøvrig at man skal bruke hele navnet til hesten når den starter eller vises, og ikke bare kallenavnet. Startet på et sprangstevne en gang, og synes ikke det var veldig stas når jeg melder på oss med fullt navn, og speakeren roper oss inn med kallenavn på banen... Bagatell kanskje, men sånn jeg blir smått irritert av..

http://www.geocities.com/copernica_c
http://www.geocities.com/gatodelaninja
Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 07/02/2006 :  00:51:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ponnien min heter Perla, men går under "Jenta mi" når jeg snakker med henne ;-)
Fôrpånnisen heter Star Hero, går under Star noen ganger. Andre fôrpånnisen heter Miss Gwendolyn, men går under Miss.

Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 07/02/2006 :  00:53:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Foresten, hvorfor kaller du emnet "konkurransenavn"? Hvorfor ikke endre navnet til "Klengnavn"? Eller "Kjælenavn" eller noe? ;-) Forestilte meg at du lurte på hva fosrkjellige konkurranser heter, som feks. Knøttecup, Ponnigalopp, shettisgalopp osv.
Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 07/02/2006 :  13:42:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Pånnis heter Prince Valiant, men kalles bare Pånni, Bønna, Prince, Tjukken eller andre sånne smånavn.. Som sagt tidligere i debatten: Kjært barn (evt kjær gubbe) har mange navn!

Prince Valiant får meg forresten til å tenke på tegneseriehelten fra 70-tallet med pasjeklipp... Æsj..! Er sikkert han pånnisen er oppkalt etter også, han er jo født i -77, da tegneserien var på topp. Synes ikke pånnis ligner på en ekkel mann med pasjeklipp og trange middelaldertights jeg da men...

Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  20:37:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Tommy heter egentlig Misty Way han=) Egentlig ganske fint navn synes jeg, men alikevell stress å si. Det er allerede en skolehest som hete Misty på sjr så vi kunne ikke kalle han det,, derfor ble det Tommy.
Gamle ponnien min, het Indiana, men han kalte vi Bob! Hoho

Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  22:46:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Har en på stallen som heter Unesco Des Valles, går som Uno. Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  23:19:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tja, om jeg noen gang kommer meg ut å starte, så blir det jo under navnet Påls Lolita. Til daglig går hun bare under Lita eller Lolita.

Jeg er enig med Christin i at i konkurranser så bør man ha med fullt navn, og droppe kallenavnene. Uansett om det er 40 cm clear round man starter, så er det en idrett, og noe som bør ta's seriøst.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  23:38:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe.. appropå kallenavn på stevne, ei vennine av meg har en stor flott svettfuks hoppe.. (Edel sak på rundt 175) som heter Melocia (uttales med k).. På et stevne hu var på hadde nok speakeren enten veldig problemer med det navnet eller rota veldig i papirene sine, for annonseringen lød ; og her kommer E**** H*** og, og, og ja, la oss kalle den Brunen.. Hmm, ei som ikke var helt fornøyd med den ja!
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  23:49:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Hetsen min heter egenlig Royal Pacific men kaller han bare Pacific=)han andre go gutten mi har heldigvis det enkle navnet Brun;-)
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  15:08:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Når jeg starter så blir det Ina *** på Løkken Stjernen. Hadde vært bra med Ina på Løkkis:P
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  16:18:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Den hesten vi skal se på på lørdag heter Dance To Dawn. Vet ikke om han har et kallenavn til daglig.
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  18:12:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Når jeg har startet med araberen min har jeg brukt hele navnet, noe som kan være litt morsomt da. Siden speaker alltid uttaler KA sammen, mens det uttales K A (hver for seg).
Og navnet hans; Etanec har også fått noen rare uttalelser, men det riktige er og legge trykket på a-en inni navnet :o)
Av og til kjenner jeg ikke navnet til hesten min igjen, og det ser ut som om jeg tenker over saken, om det VIRKELIG er jeg som eier Etanec, hehe :o)
Så; KA Etanec på stevner og Etanec til vanlig.
(KA står for Krone Araberstutteri hvor han er avlet frem).

Gamlegutt heter Kelly til vanlig, mens da han startet stevner gikk han under navnet Kelly the Kid. Ikke vanskeligt men artigt navn syntes jeg :o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." -
Redigert av - Bente_og_Etanec den 08/02/2006 18:14:27 Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.