hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Synt.sal litt svai rygg
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Synt.sal litt svai rygg
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lyngen

Skrevet - 02/02/2006 :  12:42:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet at jeg leste en gang her inne, om hvilken av Griffin og Wintec som passet til hest med litt svai rygg. Men kan ikke finne det igjen, og jeg husker ikke.
Noen som har peiling?
Vurderer å selge dressursalen og kjøpe en allround sal.

Kajsa

» VIP

Skrevet - 02/02/2006 :  13:19:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Wintec passer bedre til en litt svai rygg enn en Griffin
Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 02/02/2006 :  13:40:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Wintec blir svaiere jo videre bomjernet er ser det ut til. Så om du har hest som er nokså smal så er den nokså rett. Jeg hadde Wintec allround til Mytti (du husker kanskje å ha sett den en gang på Ekornrud). Da jeg eide henne var hun svart, straks blå bomvidde (altså ganske smalt, hun har litt markert manke). Jeg solgte med allroundsalen og når jeg nå kjøper henne tilbake (jippi!) så har jeg valgt å kjøpe dressurmodellen til henne isteden. Årsaken til det er at jeg synes allrounden til wintec ligger godt på henne, men jeg føler at den gir meg stolsits, noe jeg ikke trenger å få ytterligere hjelp til :p

Gå til toppen av siden

Lyngen

Skrevet - 03/02/2006 :  10:31:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vil tippe at Lyngen må ha rød (32) eller gul(33).
Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 03/02/2006 :  11:03:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Rød eller gul? Du mener rød eller hvit? Gul er vel under svart så vidt jeg husker. Gå til toppen av siden

Lyngen

Skrevet - 03/02/2006 :  14:42:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ok, det var det kanskje.må i allefall ha 32 eller 33 Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 03/02/2006 :  14:52:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Jeg har vel bare sett disse tallene oppgitt på Skoies hjemmeside jeg der det står følgende;

Hvit/33, Rød/32, Blå/31, Svart/30, Grønn/29 eller Gul/28

Så om hesten din trenger en av de to breieste der, så blir i følge mine erfaringer hva jeg har blitt fortalt av andre også, den nokså svai. Du får nesten bare prøve. Lillestrøm hest og hund er ganske behjelpelige ellers er også Skoies enkle å sende i retur til. Selv har jeg reist til Sverige å kjøpt, men da har jeg vært sikker på at salen passer.

Gå til toppen av siden

Lyngen

Skrevet - 03/02/2006 :  14:55:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lyngen er litt svai i ryggen, så det passer bra. Tror det blir fra lillestrøm, siden de kan komme å tilpasse salen Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.