hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Zaldi-sal
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Zaldi-sal
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

TORHILD

» VIP

Skrevet - 01/02/2006 :  23:08:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har kjøpt meg ny Zaldi dressur-sal, og lurte på om det var noen andre som hadde det? Hva synes DU om de salene? Vider de seg ut i bommen etter hvert? Holder de form, farge og fasong godt over tid? Erfaringer med at begge gjord-stroppene egentlig er en stropp, som de har "klippet" opp i to? Andre meninger? Hvilken forhandler kjøpte DU salen av?

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 02/02/2006 :  15:22:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Me kjøpte ein Zaldi Star-sal for nesten eit år sidan. Me har vore veldig påpasselige med å smøre når det trengst, og ha på saltrekket heile tida (utenom når me ride). Og me unngår å ride med salen då det høljar ned.
Eg synast at det er verdas deiligaste salar, dei er kjempe gode å ride med og du sitt veldig godt ned i salen.
Salen min har akkurat same forma, og fargen (den er svart) ser du ikkje teikn til missfarging. Den er like fin som då me kjøpte den i mars i fjord.

Eg skjønnte ikkje heilt det med stroppene, men dei som er på salen min er heilt fine. Heile salen er ekte lær, det same med stroppane. Eg skal aldri ha kunst-lær- stroppar igjen.

Eg trur du har gjort eit bra kjøp.. Berre stell fint med den, så har du ein "knakandes" god sal, i mange år..

Me kjøpte salen med Stall frisk, for me fann ut at det var der den var billigast: www.hest.no/stall-frisk
Men der er andre forhandlarar som har sale salen:
www.sadelsidan.se/zaldi.htm
www.sandris.nu/index.html

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Tonje&Cenja

» VIP

Skrevet - 02/02/2006 :  16:59:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg prøvde en gang en hest som hadde en Zaldi dressur sal, (millenium) eller noe, satt så utrolig godt! Folkene har vel hatt salen i ett år snart, ikke hørt noen klager;-)
Selv den lengste reiser med ett eneste skritt Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 04/02/2006 :  14:14:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ingen flere som har Zaldi-sal? Det er jo kjempegode saler!
Gå til toppen av siden

Anita&Svarten

» VIP

Skrevet - 04/02/2006 :  16:33:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har en zaldi royal.. men d er ikke dressur da.. Da jeg kjøpte dressur sal ville jeg ha en zaldi atlanta, men de hadde fått inn så mye reklamasjon på de, så endte opp med en jc i stedefor. men er fornøyd med det!! Har ikke noe å utsette på den zaldi salen jeg har heller:o) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.