hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva betaller dere i stall leie og hva er inkl.? ?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Islandshest/gangartsridning
 Hva betaller dere i stall leie og hva er inkl.? ?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

veronicaoxaas

Skrevet - 01/02/2006 :  20:02:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lurer på hva folk betaller i stall leie rundt forbi, og hva som er inkl i prisen pr. mnd. ? ?
Og hvor dere holder til.? ?

Redigert av - veronicaoxaas den 01/02/2006 23:31:20

Ina & Kolbrá

» VIP

Norway

Skrevet - 01/02/2006 :  20:30:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna & Kolbrá  Svar med kopi av melding
Hei! Vi betaler 1150,-ponni, 1250.-stor hest. Da er høy inkl i stalleia. Vi må sleppe ut hestene 1 dag i uka hver, å hente de inn selv, vi har helgeforing på rundgang. Da vi må rydde i stallen,inn og ut med hestene, har bane og ovalbane under planlegging. Vi har paddocker å beite, hestene får stå så lenge ute de vil. Sjøen ikke langt una, og et flott turområde 15-20 min skritte tur fra stallen. Holder til i Stavanger (Sola) Er det mye eller?
Redigert av - Ina & Kolbrá den 01/02/2006 23:34:15 Gå til toppen av siden

Maju
» VIP

Skrevet - 01/02/2006 :  21:17:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 2000 kr i måneden og da er absolutt alt inkludert, inn og utslipp hver dag, også i helgene. Flotte turmuligheter, travspor som er ypperlig til tøltridning og en liten ridebane. Koselig stall med god plass og oppholdsrom. Fri tilgang på ensilasje ute og høy og kraftfôr på kvelden. Gå til toppen av siden

veronicaoxaas

Skrevet - 01/02/2006 :  21:34:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mjau: Hvor holder du til?
Hørtes ut som en veldig fornuftig pris:)
Gå til toppen av siden

lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 01/02/2006 :  22:12:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselukas  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 1100,- i månden.
inkludert flis, vann, ut og inntak av hest, foring ol.
men må kjøpe for og høy selv

Vingthor fra Skarholt =) Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 01/02/2006 :  22:24:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har hesten oppstallet i Gjerdrum. Rett utenfor Oslo, 10minutter kjøring fra Hööks.

Betaler 3400kr/mnd + 300 kr i dekkenskift/ut- og innslipp i paddock = 3700kr/mnd.

Fasiliteter:
- Store bokser, nybygd stall, bl.a. med vedlig bra brannanlegg
- Ridehus på 22x40 (ny bygd, med bra underlag som harves regelmessig)
- Stor flombelyst uteridebane
- Store jorder som stalleier eier som kan brukes til ridning høst og vinter. Kjøres opp ridestier
- Privat skog med traktorveier og stier, nesten ikke folk like ved
- Høysilage, evnt vanlig høy. Vanligvis fri tilgang
- Havre, byggpellets, salt/saltstein, vitaminer
- Flis
- Gratis møkking de dagene vi ikke kommer (må si fra minst en dag i forkant)
- Inn- og utslipp 7 dager i uka. Står vanligvis ute fra kl 0800-1800 nå på vintern. Lengre utover kvelden på sommern.
- Stallpersonalet står for all foring, året rundt
- Egen paddock, evnt mulighet for hestene å gå i flokk på større arealer. Beitemuligheter om sommern. For flokkhester som ikke bruker dekken koster det ikke 300kr/mnd ekstra.
- Rideskole 1.5-2 timer/uke (på en helgedag), og av og til en time eller to til på dagtid i ukedagene.

Til Oslodistriktet å være er dette en veldig fornuftig pris.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

veronicaoxaas

Skrevet - 01/02/2006 :  23:27:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja det må jeg virkelig si. Hørte ei som bodde i Oslo og måtte betalle nermere 8000 kr. Hørtes jo helt vilt ut etter min mening. Hehe Gå til toppen av siden

Maju
» VIP

Skrevet - 01/02/2006 :  23:29:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bor i Trondheim, har hesten oppstallet på Byneset. Er 7 hester på stallen, passe stort. Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 02/02/2006 :  02:18:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 3000 i mnd. og da er alt inkludert....
Og det er stor bane,ovalbane og rundpaddock og fine turmuligheter;)

Gå til toppen av siden

Fengur

Skrevet - 02/02/2006 :  08:01:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Betaler 300 pr mnd for bokseleie. Ingenting inkl. Har forutgifter på rundt 200 i mnd (tørre rundballer og høy), 200 i kraftfor og 200 i flis. Så hesteholdet kommer på under 1000 lappen i mnd her nede:) Vi har ovalbane, dressurbane og rundpaddock, samt luftegårder. Sommerbeite kommer på 400 kr for sesongen (mai - september) Gå til toppen av siden

veronicaoxaas

Skrevet - 02/02/2006 :  09:32:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor holder dere til:) Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 02/02/2006 :  10:33:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja det må jeg virkelig si. Hørte ei som bodde i Oslo og måtte betalle nermere 8000 kr. Hørtes jo helt vilt ut etter min mening. Hehe

Opprinnelig postet av veronicaoxaas

Jeg vet hvilken stall det er på, og det skal sies at det er meget sentralt i forhold. Men likevel med fasiliteter som ikke nodvendigvis er bedre.

På vestkanten finner du også mange staller, f.eks. i Lommedalen og Sørkedalen, samt utover i Bærum som holder stive priser og fasiliteter som ikke nødvendigvis gjenspeiler prisen. Det er nok litt billigere på ha hesten på Østkanten.. Vet om flere steder med liknende fasiliteter i omegn av der jeg har hesten, hvor prisen er omtrent den samme, eller litt mer. Uten at det blir uhorvelig dyrt sett i forhold til hva du får.

Men igjen.. Lengre fra Oslo er gjerne ennå billigere..

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 02/02/2006 10:35:40 Gå til toppen av siden

NinaHildingur&Wendy

» VIP

Skrevet - 02/02/2006 :  10:50:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinaHildingur&Wendy  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 800 i måneden. Da for to hester. Da står to dyrka marker til disposisjon. Vi kan slå høy til oss selv inkl i leieprisen. Ellers følger det med 3 passe store beiter + en luftegård.

Kraftfòr og flis må jeg kjøpe utenom.

( men denne stallen ligger ikke så sentralt.. derfor lav pris.. )
Gå til toppen av siden

Fengur

Skrevet - 02/02/2006 :  13:47:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi holder til i Farsund - det er jo på landet, derfor de lave prisene. Hadde ikke hatt råd til å ha hest hvis jeg bodde i Oslo:) Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 02/02/2006 :  14:04:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bor i Oslo, og har to hester i Lørenskog. For begge hestene betaler jeg 2200,- Dette er på utegang, med grovfôr inkludert. Fin bane og supre turmuligheter. Mulighet for kurs to ganger i måneden. Kjempegodt miljø (noe som er veldig viktig synes jeg) og hestene trives på utegang. Jeg vil faktisk foretrekke utegang fremfor boks.

Dette er jo litt utenfor Oslo, men det tar en halvtime med buss, noe som er overkommelig. Heller litt reise enn rådyr leie i sentrum.

Om jeg tar med hestene hjem til mamma kan jeg ha de på utegang eller stall gratis. :D
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 02/02/2006 :  18:56:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Holder til i Suldal her...
Langt inni Ryfylke...

Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.