hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Amok okse skadet ti
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Amok okse skadet ti
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Bustetrollet

Skrevet - 30/01/2006 :  19:27:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=132654

Heia oksen, heia oksen

susanne

Norway

Skrevet - 30/01/2006 :  21:37:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
ja go oksen!!
skjønner ikke at folk fortsatt gjør det, de viser jo ganske tydelig at de ikke liker det da!
håper at nok mennesker blir skadd sånn at de slutter med dette!

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 30/01/2006 :  21:45:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Til pass for de idioteneskønner ikke at folk finner sånt underholdene!

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 31/01/2006 :  16:31:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Skjønner ikke at det kan være underholdene. Kunne aldri satt med ned å sett på det som underholdning.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 31/01/2006 :  16:56:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Skjønner ikke at det kan være underholdene. Kunne aldri satt med ned å sett på det som underholdning.

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Helt enig.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 31/01/2006 :  17:12:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
synd oksen ikke fikk røsket med seg noen flere i samme slengen.
~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 31/01/2006 :  17:14:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
synd oksen ikke fikk røsket med seg noen flere i samme slengen.

Opprinnelig postet av lucky june

Ja, egentlig.. Gjerne drept noen også.

Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 31/01/2006 :  17:27:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
hadde publikum boikottet hadde matadorene måtte gi seg. derfor er publikum like skyldig, så om et menneskeliv hadde gått tapt på tribunen hadde jeg ikke syns det var så synd.
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 31/01/2006 :  18:19:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Helt enig.

Opprinnelig postet av Mari^_^

Slenger meg på og sier helt enig!! Synes det er helt forkastelig at folk frivillig driver med/ og går å ser på sånne ting. Stakkars ogksene som blir pint.

Unnskyld meg, men føler ikke med de som ble skadet.

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 31/01/2006 :  18:35:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ja, publikum støtter det jo ved å gå på de kampene, som noen sa her. De burde ha boikottet det!!!!!!!!!!!! Stakkars dyr, skjønner ikke at det er lovlig..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 31/01/2006 :  19:05:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
http://www.metacafe.com/watch/68467/pajarito_the_flying_bull/

jeg kom faktisk over filmen av dette... syns det ser hel JÆVLIG ut!! osen har flere av spydene i nakken allerede, og på slutten av filmen ser man at de har gitt oksen "nådestøtet" med et sverd som trekkes ut av nakken på den døde oksen...

tyrefekting er en makaber form for underholdning, og jeg ble kvalm av denne filmen!! dette er grov misshandling og TOTALT unødvendig!!

jeg blir så ufattelig sint!! gi meg en rød klut, et spyd og sett meg i en manesje med en tyrefekter! da skulle folk få sett underholdning!!
og om jeg engang skulle møte på en tyrefekter, skal jeg kjefte og smelle vedkommende huden full... jeg blir så sint at, topplokket koker over her!!

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 31/01/2006 :  19:11:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
æsj, den filmen vil jeg ikke se! spiste is, men ble direkte kvalm av det du skrev.
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 31/01/2006 :  19:12:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
de drepte den stakkars oksen kjapt. Stakk et spyd ned i hodet på han..
Ble kvalm når jeg så det.

Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 31/01/2006 :  23:46:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Satt å så på TV en dag, og kom over en kanal hvor de sendet et "show" med tyrefekting. Tårene trillet ned med en gang, har alltid vært imot det, men har ikke sett at det var ille. Har jo selvfølgelig sett på det som ille, men mye jeg ikke viste de gjorde. Kan man ikke demonstrere mot sånt? Er det lov i alle land? Kan man ikke demobstrere enn plass over nettet?

Syke, syke verden! Vi mennesker fortjener egentlig ikke å leve, sånn som vi holder på!

Slenger meg på; Go go okse. Skulle gjerne drept alle 10, om ikke flere. Ville heller ha ledd enn å synes synd på dem!

Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 01/02/2006 :  11:45:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Stakkar Nå ble jeg kvalm..!:S
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 01/02/2006 :  13:39:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Satt å så på TV en dag, og kom over en kanal hvor de sendet et "show" med tyrefekting. Tårene trillet ned med en gang, har alltid vært imot det, men har ikke sett at det var ille. Har jo selvfølgelig sett på det som ille, men mye jeg ikke viste de gjorde. Kan man ikke demonstrere mot sånt? Er det lov i alle land? Kan man ikke demobstrere enn plass over nettet?

Syke, syke verden! Vi mennesker fortjener egentlig ikke å leve, sånn som vi holder på!

Slenger meg på; Go go okse. Skulle gjerne drept alle 10, om ikke flere. Ville heller ha ledd enn å synes synd på dem!

Opprinnelig postet av Isabel och Perla

gå inn på www.dyrebeskyttelsen.no , der står det mer om demonstrasjon mot tyrefekting...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.