hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Spiritisme?!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Spiritisme?!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  09:52:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Hm, mulig dette temaet har vært oppe før, men valgte å starte en debatt om det alikevell!

Noen som har prøvd spiritisme?
Fikk dere kontakt med noen?
Tror dere på det?

Jeg og ei venninne prøvde i går, og vi fikk utrolig nok kontakt!
Kontakten var kortvarig da jeg skvatt sånn at jeg dro til meg armen, og dermed brøt kontakten. Men følte virkelig at det var noe!! Skummelt!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  11:33:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Æsj, har prøvd det en gang, men det "virket" ikke på meg.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 29/01/2006 :  12:17:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, har prøvd det flere ganger med "amatør"-brett med noen venner. Synd dem aldri kan holde seg alvorlig, for kontakt med åndeverdenen er alvorlig! Nå har jeg bestilt ordentlig spiritismebrett til 500,- (koste jo flesk!!) Har ikke fått prøvd det enda, men det blir nok snart.. Veldig facinert av det som er "mellom himmel og jord" ;-)
Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  12:51:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Har aldri prøvd det.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  13:08:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Har prøvd.. Men det skjedde ikke akkurat så mye..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  13:10:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
har ikke prøvd, men har utrolig lyst å prøve.. virker spennende..!
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Hunter_B

» VIP

Skrevet - 29/01/2006 :  13:54:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
heij Andrea..I hi prøvd spiritisme mang gang, og fått kontakt m oldefar (som hain kalt sjg) og satan og ein anna ein som ikke villa seij ka hain heite..I vtj itj om d e lovlig og spell d, mn i trur itj d.
Vi vekke jo opp folk fra døden (ånder) og sånt..
I trur på d jah..
Mn d verste m spiritisme er at dn ånden du prate m e i romme lamme djg...
I ska vertfall aller prøv d ijen, d e dritskummelt.
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  15:30:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
heij Andrea..I hi prøvd spiritisme mang gang, og fått kontakt m oldefar (som hain kalt sjg) og satan og ein anna ein som ikke villa seij ka hain heite..I vtj itj om d e lovlig og spell d, mn i trur itj d.
Vi vekke jo opp folk fra døden (ånder) og sånt..
I trur på d jah..
Mn d verste m spiritisme er at dn ånden du prate m e i romme lamme djg...
I ska vertfall aller prøv d ijen, d e dritskummelt.

Opprinnelig postet av I_love_stegg

Det der var forferdelig kronglete å lese. Fint om du askriver på enten bokmål eller nynorsk

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 29/01/2006 :  15:52:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
hadde en dille på begynnelsen av ungdomsskolen der jeg og noen venninner prøvde det, men jeg synes bare det var ekkelt og idiotisk, for vi skremte hverandre sinnsykt opp og innbilte oss alle mulig rare ting...tror ikke på det i det hele tatt at et brett liksom skal kunne gi en forbindelse med en anna verden... Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  16:02:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
og satan

Det første "bud" innen spiritisme er at du aldri må spørre etter djevelen!
Da kan det gå virkelig ille... Man vekker ikke opp de som er døde men får kontakt med dem fra den plassen de befinner seg på.
Det er jo bare kroppen deres som er død, mens det er sjelen vi med spiritismebrettet får kontakt med.

Og for å unskylde Heidi, så skriver hun på Snåsisk (dialekten her) så det er litt uforståelig!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  16:20:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
jeg begynner å bli så d**t lei av at folk ikke kan forholde seg til at vi kun har TO skriftspråk her i norge! Nynorsk og Bokmål! værsåsnill og forhold dere til det...

har aldri prøvd spiritisme, har litt lyst, men hadde blitt vettskremt hvis det virka..

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  17:09:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg begynner å bli så d**t lei av at folk ikke kan forholde seg til at vi kun har TO skriftspråk her i norge! Nynorsk og Bokmål! værsåsnill og forhold dere til det...

Opprinnelig postet av mariie.

Lurer på om jeg skal begynne å skrive på dialekt jeg, det er jo så mange andre som gjør det.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  17:20:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Jeg fraråder dere til å prøve dette hvis dere ikke vet hva dere driver med. Skal ikke gå inn på min ærfaring på dette området,men jeg fraråder dere det sterkt.

Hvis dere abselutt må kontakte noen fra den åndelige verden, så kontakt din hjelper. Den kontakten du kan oppnå,når du ikke vet hva du driver med kan bli uheldig. Desutn må du være åpen for kontakt, å søke deg frem. Dette vil jeg ikke anbefale noen av dere her, utn at dere vet hva dere driver med.

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 29/01/2006 :  18:57:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Spiritisme er ikke lurt å snoke rundt med på egenhånd.
Det er mange som har fått psykiske problemer etter lek med sånt sammen med venner i ungdommen.

Får man virkelig kontakt med noen, så tror jeg ikke det er til å spøke med.
Om vanlige fjortisjenter faktisk får ordentlig kontakt med andre "dimensjoner" vet jeg ikke. Men jeg vet iallefall at hvis man tror nok på det, så kan man oppleve diverse utrivelige ting, og som sagt få problemer resten av livet...

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  22:49:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Har prøvd spiritisme et par ganger ja, og en gang ble ejg skikkelig skremt..

Var med i et kor for en del år siden og vi skulle på campingtur på fjellet(var ikke plass til alle i hytta)

Om kvelden samlet noen av oss seg i campingvogna våres og hadde spiritisme. Så satt vi og spurte om litt av hvert, mest hvem vi skulle gifte oss med ol

Men så var det ei som spurte om Djevelen var her eller i helvete...
Rett etter at hun hadde spurt om det gikk glasset mot "H". Da glasset kom over bokstavet dunket det i gulvet, utenfra. Det var ingen av oss som hadde sko og det kom rett under oss. Det kunne da ikke være noen av oss. Campingvogna var ike av den som raget høyt over bakken så det var heller ikke plass til å komme under.

Hva det var har vi aldri funnet ut, men jeg har mine mistanker..

Pappa har fortalt meg om en gang da han og kompisen hans hadde spiritisme på kjøkkenet hjemme hos pappa. De hadde også spurt hvor Djevelen var... Da hadde lyset gått og tallerkene som sto på ei hylle på veggen hadde falt ned..

Kort og greit, jeg liker IKKE spiritisme.. Veldig pysete av meg...

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 30/01/2006 :  00:37:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Ikke pysete Ane,du har bare sjønt at dette ikke er til å spøke med
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.