hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvit eyeliner..?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvit eyeliner..?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ina_R

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  12:49:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Bruker mascara og eyeliner til vanlig, men mest mulig naturlig.. Blir litt mer til fest da.

Hvit eyeliner har jeg aldri brukt.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  18:30:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
En hvit eyeliner virker forstørrende.

Jeg bruker:
-Foundation
-Solpudder
-Evt. rouge
-Svart eyeliner, bytter på tørr/flytende
-Mascara
-Lipgloss
-Evt. øyenskygge
Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  18:44:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Jeg ELSKER make up! Kan gjerne sminke meg litt "dramatisk" til hverdags også jeg.
Bruker helst litt sterke farger på øyenskygge. Rosa, blå, grønntoner..

Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  19:03:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Jeg følte at jeg var helt på jorde.. men må bare si at jeg bruker ikke noe, aldri!! Hvorfor? aner ikke, ser dumt ut, vet ikke hvordan jeg gjør osv...
mvh Mia..... Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  19:05:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kan ikke å sminke meg så bruker kun mascara til vanlig og litt fuktighetskrem. Hender jeg bruker en øyenskygge som ikke er så dramatisk. Skal jeg på fest er det mascara, leppomade, eyeliner oppe(på våtkanten??) og øyenskygge. Som dere skjønner har jeg ikke peiling på sminke hehe...

Oppvokst med gutter så begynte først å sminke meg litt i 10. klasse- første videregående...

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  23:09:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg, som noen andre her, kan ikke sminke meg. Har aldri interessert meg, og nå, når jeg først fant ut at "Wow! Jeg ville sett bra ut med litt større øyne!" så tør jeg ikke, for det blir bare skeivt og klumpete og rart med mascara, og alt det andre aner jeg ikke hvor skal, så med fare for å få leppestift på øyenlokka og dekkstift på leppene så holder jeg meg unna. Noen som vil øve seg på å sminke? Jeg stiller gladelig opp! Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 29/01/2006 :  23:21:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg plages selv med å påføre maskaraen. Spessielt på det ene øye. For der er øyenvippene litt dårlige i seg selv.
Treningssak. Prøve seg fram og finne sine egene teknikker

Edit:leif

Redigert av - Bustetrollet den 29/01/2006 23:25:29 Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 30/01/2006 :  00:51:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
JEg er nok heller ikke flink, pluss at øya mine ikke er like store, og det vises veldig fort veldig mye bedre om man ikke er flink til å sminke seg, slik jeg ikke er.

Men jeg er avhengig av litt mascara når jeg prøver å se våken ut, også har jeg verdens beste rouge *nikke veldig ivrig* den er kjempebra, samme hvor gusten og grusom jeg føler meg, så hiver jeg på litt av den, og det ser ut som jeg kommer inn fra en rask spasertur i noen minus, med utrolig ok "rødlette" kinn. Hadde aldri trodd jeg skulle bli så lykkelig for en sminkedings...men den (og ArtDeco sin øyeskyggebase, som gjør at de få gangene jeg har på øyenskygge så henger den på) er virkelig kjekk å ha :-)

Guro
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.