hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Prikker i ansiktet
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Prikker i ansiktet
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  10:38:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
I fjor hadde Miss noen små prikker, særlig over øynene, som etterhvert vokste litt, og ble liksom noe lignende små vorter.

Hovslageren mente det var en slags "barnesykdom" som noen hester fikk når de var unge, men Miss var da 6 år da hun fikk det?

Hun var ikke plaget med det, og etter en stund ble det helt borte.

Var det vorter, eller hva var det? Noen mening om det? Hun har ikke hatt det før eller siden.

www.hestene.no

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  11:03:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Vet at unghester ofte får vorter i ansiktet (slik som hovslageren din sa), går bort av seg selv, og er ikke farlig, er godt mulig det var det Miss hadde.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  11:05:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vet at unghester ofte får vorter i ansiktet (slik som hovslageren din sa), går bort av seg selv, og er ikke farlig, er godt mulig det var det Miss hadde.

Opprinnelig postet av Natalie_S

Takk ;) Var nok ikke farlig, jeg liksom bare lurer på hva det var

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 28/01/2006 :  11:42:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sikkert vorter....
Hesten min var full av vorter beitesesongen som åring. Forsvant gradvis utover høsten..

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  11:48:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Takk ;) Litt merkelig at en 6 åring får det da.. Men da slår jeg meg til ro med at det var vorter..

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  12:20:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg definerer nå fortsatt en 6-åring som en unghest, jeg :-) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  12:40:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg definerer nå fortsatt en 6-åring som en unghest, jeg :-)

Opprinnelig postet av Formosissima

Joda, men etter en telefon til en veterinær nå, fikk jeg vite at dette svært sjelden forekom hos hester over 4 år ;)

Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.