hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Drømmer/mareritt
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Drømmer/mareritt
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  21:01:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Noen som drømmer om natten her?
Husker du drømmen din når du våkner eller er alt borte vekk?
Noen spesielle drømmer/mareritt du vil fortelle om?

Selv husker jeg svææært lite av drømmene mine, men de gangene jeg husker noe har jeg gjerne drømt at jeg har vært inne i klesskapet til venninna mi ol. Bare dumme drømmer...

Men en gang ble jeg skikkelig skremt(4-5 år siden):
Drømte natt etter natt at pappa var ute og kjørte snø og falt selv under snøfreseren. Veldig livaktig kom han inn på kjøkkenet, gujennomhullet så jeg "så" tvers gjennom kroppen på han. Skikkelig ekkelt.
Men det værste var at i det tidsrommet jeg drømte dette var det ei lita jente i nabobygda som falt under i snøfreseren... Da gikk det frysninger nedover ryggen på meg, husker det veldig godt...

Men som sagt, elles er det bare dumme drømmer...Synd jeg ikke husker de romantiske drømmene mine med drømmetypen hehe

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  21:05:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Husker aldri de gode drømmene jeg heller, haff..hehe.. Men husker at da jeg var lita, rundt 7-8 år, hadde jeg en lang periode hvor jeg hver eneste natt drømte om en mann på et loft, som hadde på seg maske på maske, han tok av en og en, men kom alltid frem noen nye, og han sto med ei øks. Var helt forferdelig, og det er igrunnen den eneste drømmen jeg husker.

Hadde også en drøm hvor jeg drømte at jeg, mamma og bestemor var ute og kjørte i bil på en rullebane (av alle ting) og det kom en mega stor brøytebil kjørende foran et fly, som kjørte over mamma :S

Legger til et spørsmål også jeg. Kontrollerer du drømmene dine? Har ei i klassa mi som har trent på dette lenge, og hun går inn og kontrollerer drømmene sine, og bestemmer hva som skjer. Men hun sier at hun blir veldig sliten av det, og når hun våkner om morgenen, er det som om hun ikke har sovet mer enn en times tid! Freaky, hehe..

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 27/01/2006 :  21:16:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heldig griser! Jeg drømmer nesten aldri jo!

Men ikke så alt for lenge siden så drømmte jeg dette(merkelig nok var det med kjentfolk i den):
Det hadde kommet to staller på gården, og stallene var i kjellern, murvegger og klamt. Rosita sto i den dårligste.
En morgen kom jeg ut og der sto det noen og sa at den ene hoppa i stallen var død. Selvfølgelig var Rosita den eneste hoppa der, så jeg sprang til stallen. Der sto både hesten til Lino og sikkert flere som jeg ikke husker.
Jeg tittet i boksen til Rosita, men hun var ikke der. Så snurret jeg rundt og fikk se Rosita henge over en soffa (O_o). Halvdød.
Jeg fikk henne på beina og leide henne ut. Hun kvikknet til og jeg tok henne med ned i den andre stallen. der sto hestene til missy_, Frigge og Frisco, så jeg satte henne der.
uff, mye grining var det og hele pakka.

Å drømme er bare helt fantastisk<3

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  21:19:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hadde mareritt når jeg var liten, men sist jeg hadde det er en stund siden. Jeg husker mitt siste mareritt - det var natten Sonja vennen min døde. Jeg lå våken og kaldsvettet hele natten. Hørte lyder (skarp knegging liksom) og drømte vondt. Neste morgen fikk jeg vite hva som har skjedd, og jeg er overbevist om at grunnen til marerittet var det med hesten min.

Jeg husker sjelden mine gode drømmer, men jeg drømmer myyye om skolen...

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  21:24:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
husker som regel drømmene mine.. kommer litt an på når jeg våkner. Blir jeg vekket husker jeg dem, får jeg sove leeenge er jeg bare matt i hodet etterpå.

Før hadde jeg ofte den samme drømmen, nå er det veldig variert... drømmer mest om folk jeg er glad i. Og situasjoner som skremmer meg.
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  21:31:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Huff, Kristine! Den drømmen hørtes ikke fin ut. Litt komisk var det at du drømte at hestene mine og Lino sin var der da.

OT: Tror jeg fikk mareritte mitt i virkeligheten i kveld da jeg skulle ha inn hestene. En okse på nabo beite hadde slitt seg å kommet inn på beite hos hestene mine. Han var ildsint og kamplysten. Hørte hvordan han røvtet på beite, jeg ble redd å løp opp for å finne hestene som ikke kom når jeg ropte.

Fant dem begge på toppen av haugen å tok dem med hjem. Frigge var helt gal. Vi pleier ikke å leie henne inn, hun er som en hund, vi leier frisco å hun rusler litt rundt åsså går hun inn når det passer henne, så lokker vi bare døren når hun kommer. Men denne gangen så løp hun som en gal på gården i galopp, sparket bakføttene i garasje porten å var helt gal. Hun kom inn til slutt, klar og utslitt. Den oksen skremte vette av min Frigge.

Da var det ei like ildsint wenche som ringte naboen å,som skal fikse strømgjerde etter seg og den svære oksen hans.

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  21:41:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Heldig griser! Jeg drømmer nesten aldri jo!

Men ikke så alt for lenge siden så drømmte jeg dette(merkelig nok var det med kjentfolk i den):
Det hadde kommet to staller på gården, og stallene var i kjellern, murvegger og klamt. Rosita sto i den dårligste.
En morgen kom jeg ut og der sto det noen og sa at den ene hoppa i stallen var død. Selvfølgelig var Rosita den eneste hoppa der, så jeg sprang til stallen. Der sto både hesten til Lino og sikkert flere som jeg ikke husker.
Jeg tittet i boksen til Rosita, men hun var ikke der. Så snurret jeg rundt og fikk se Rosita henge over en soffa (O_o). Halvdød.
Jeg fikk henne på beina og leide henne ut. Hun kvikknet til og jeg tok henne med ned i den andre stallen. der sto hestene til missy_, Frigge og Frisco, så jeg satte henne der.
uff, mye grining var det og hele pakka.

Å drømme er bare helt fantastisk<3

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Man drømmer faktisk alltid, men det er ikke alltid en husker drømmene :)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 27/01/2006 :  21:44:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Huff, Kristine! Den drømmen hørtes ikke fin ut. Litt komisk var det at du drømte at hestene mine og Lino sin var der da.

Opprinnelig postet av missy_

Jeg tror faktisk at Lopke var med og.

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  21:53:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når du drømmer sover du lett.Hvis du ikke tenker på det (eller noe sånt) husker du ikke drømmen i mer en max en time.

Hadde mye mareritt før.. husker bare deler av de nå.Husker et par som var på skolen. og en som var langs en motorvei på vei til barnehagen..:P

Hadde vært litt kult å kunne kontrolere drømmene sine og lage "happy endings"

Husker det sjelden mer enn en dag eller no hva jeg drømte. Litt kjedelig...

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  22:08:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg husker alltid drømmene mine, enten jeg tenker over det eller ikke. Jeg har en del sære drømmer som jeg av diverse forståsegpåere har fått høre at speiler bekymringene mine i virkeligheten. Litt ekkelt dette, men det stemmer for det meste. Drømmer veldig mye om å miste noen jeg er glad i, ikke klare oppgaver jeg blir gitt, eller at jeg prøver å nå tak i andre men ikke får tak i dem. Har også gjentakende mareritt om branner. Jeg er livredd brann, men jeg har aldri opplevd noe sånt. Det er alltid en i familien jeg ikke får reddet ut :-s

En drøm husker jeg mye bedre enn alle andre..
Min gamle ungdomsskoleklasse er på klassetur til en øy/halvøy hvor vi blant annet skal snorkle. Husene ligger like ved vannet, og det er veldig idyllisk der. Når vi begynner å snorkle blir vannet veldig kaldt og veldig mørkt, og folk rundt meg begynner å bli trukket ned. Jeg svømmer for livet for å redde meg selv og de jeg er glad i, helt til jeg selv blir trukket ned. Og da våkner jeg.

Ugh. Jeg har ikke så koslige drømmer :-s
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  22:12:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Har enten mareritt eller fine drømmer..
Men det er jo bare de jeg husker da..
Har drømt et par ganger at hestene våre vinner derby, kriteriet og
en haug med andre storløp og satt verdensrekorder i hytt og pine ;) Hehe

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  22:32:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av missy_

Jeg tror faktisk at Lopke var med og.

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

KULT!! jeg er beæret...
Gå til toppen av siden

-madeira-

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  22:41:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg husker som oftest drømmene mine, og jeg drømmer mye rart! Drømmer spesielt mye om bjørner, brunbjørner og svartbjørner. Jeg er livredd bjørner, de er skikkelig mareritt-dyr, så jeg er ikke glad dette.. Og det værste er at bjørnene i drømmene er utrolig intelligente; de ligger alltid et steg foran meg! *grøss*

Og en annen ting; når jeg holder på å sovne, så drømmer jeg ofte at jeg løper bortover bakken eller ned en liten trapp med lange/brede trinn og så snubler jeg. Og rett før jeg treffer bakken bråvåkner jeg, og tror afte at jeg ruller utfor sengekanten.

-Madeira- Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  23:08:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Husker noen av drømmene mine, glemmre andre ;) En jeg husker fra jeg var veldig liten. Var ikke så skummel før jeg fortalte den ti broren min :P
Har ikke hatt så veldig mange hestedrømmer, men husker en som sluttet da jeg våknet, og fortsatte da jeg sovnet igjen neste natt :P

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-

Redigert av - VictoriaTh den 27/01/2006 23:12:06 Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  23:09:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Det at man bråvåkner mens man holder på å sovne, gjerne i et rykk stammer faktisk fra den tiden vi sov i trærne. At du tenker at du holder på å falle er ikke så rart; det er en refleks for å forhindre at vi faller :-) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  23:12:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det at man bråvåkner mens man holder på å sovne, gjerne i et rykk stammer faktisk fra den tiden vi sov i trærne. At du tenker at du holder på å falle er ikke så rart; det er en refleks for å forhindre at vi faller :-)

Opprinnelig postet av Formosissima

Kult, det visste jeg ikke du..

www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.54 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.