hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Kender nogen Chiquita?

MERK: Du må være registrert for å kunne sende et svar.
For å registrere, klikk her . Registrering er gratis!

Skjermstørrelse:
Brukernavn:
Passord:
Format modus:
Format: FetKursivUnderstreketGjennomstrek VenstrejustérSentrertHøyrejustér Horisontal linje Sett inn linkSett inn e-postSett inn bilde Sett inn kodeSett inn sitatSett inn liste
   
Melding:

* HTML er AV
* Forumkode er PÅ
Smileys
smil [:)] stort smil [:D] cool [8D] rødme [:I]
tunge [:P] ond [):] blink [;)] klovn [:o)]
sort øye [B)] åtter [8] rynke [:(] sjenert [8)]
sjokkert [:0] sur [:(!] død [xx(] søvnig [|)]
kyss [:X] godkjent [^] mislike [V] spørsmål [?]

  Kryss av her for å inkludere signatur fra din profil.
    

E M N E      H I S T O R I K K
Dot Postet - 19/11/2005 : 15:25:07
Hej alle.
Jeg søger min gamle hest Chiquita. Hun er født den 4. juni 1999, 6 år nu. Hun blev solgt til en hestehandler i Vestjylland, Anders Hedegaard, i 2003. Vi købte hoppen i foråret 2002.
Hun er mellem 155cm og 162cm. Hun er sort med et hvidt mærke i panden og 2 hvide bagben, hvor den højre var er ca. 10 cm høj og den venstre lidt over 2 cm (tror jeg!). Vi fik at vide hun var ren trakehner, men der er ingen papire på hende.
Jeg håber at nogen kender hende, for jeg vil gerne vide hvor hun befinder sig og om hun har det godt.

Hilsen Rikke

15   S E N E S T E      S V A R    (Siste først)
Bente_og_Etanec Postet - 10/05/2006 : 08:07:55
Har du prøvd og legge ut en etterlysning her på Hestemarkedet? Hvis ikke så kan det kanskje hjelpe deg i letingen?
Kan tenke meg der er mange som leser annonsene men ikke her inne på forumet.
Prøv og se om du får noen svar :o)

Og som Equus skriver, ringe Marit`s rideskole. Godt mulig de har informasjon til deg :o)
Lykke til.
Cas_ico Postet - 10/05/2006 : 08:02:15
Har du prøvd å ringe til Marits rideskole? Hvis de har hatt hesten og så solgt henne så kan de kanskje gi deg den informasjonen du trenger for å finne henne, kanskje en adresse?

Lykke til:)
Dot Postet - 09/05/2006 : 16:37:34
Forsøger lige igen. Chiquita står ikke på Marits lengre. Håber at nogen ved, hvor hun er nu.
Dot Postet - 21/01/2006 : 15:42:53
Jeg leder stadig efter Chiquita. Hun er ikke på Marits mere.
Håber nogen kan hjælpe.
*Varg* Postet - 11/01/2006 : 20:54:47
Er ganske sikker på hvem den hesten i anonsen er og den er mørkerød, ikke svart, så det er nok ikke samme hesten.
Dot Postet - 11/01/2006 : 20:29:22
Ved ikke rigtig. Der er i hvert fald ingen billeder inde på hendes... hvad siger man? (profil?)
Dot Postet - 11/01/2006 : 20:24:09
Jeg ved ikke om Chiquita er efter don shufro, det har jeg i hvert fald aldrig fået at vide!
Så måske det ikke er hende!
spoff Postet - 10/01/2006 : 22:09:27
Det er kanskje ikke den da.. Hmm.. Men Chiquita er vel etter Don Shcufro hun også? Er kanskje endel hester etter den hingsten.. Som også står i Trondheim, som er 6 år, som har gått endel dressur osv.. Ikke utenkelig.. Men jeg vet at Chiquita som stod på Marits var til salgs, og at eiern var trønder.
linki Postet - 10/01/2006 : 22:04:27
fant en vip med den emailadressen:

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=7483
spoff Postet - 10/01/2006 : 21:40:41
Kan det være denne hesten? Ikke så mye info, men har sett annonsen ute i utallige varianter med mer eller mindre informasjon. Denne minner om annonsene jeg har sett tidligere iallfall..

I annonsen står det Norsk varmblod da. Hmm.. Men det stemmer vel at hun er ette Don Schufro?

PS: Er ikke 100% sikker på at det er samme hest, men hesten hørtes ut som denne på de annonsene jeg har sett tidligere også. Så prøv å ta kontakt, men det er ingen garanti.
Dot Postet - 10/01/2006 : 16:16:03
Mange mange TAK. Tror du stadig hun er til salg herinde? Vil kigge efter hende...
spoff Postet - 08/01/2006 : 18:14:22
Jeg tror ikke hun er på Marits lengre, men hun var der i sommer. Jeg mener å ha sett henne annonsert til salgs her på Hestemarked nylig. Dersom det er samme hest.. Jeg tror det. Tror eiern holder til i Trøndelag.
Dot Postet - 08/01/2006 : 13:34:51
Mange tak for din hjælp! Håber hun er der.
Guro Postet - 07/01/2006 : 16:25:08
Jeg vet ikke om det står en slik hest på Marits rideskole.
Men hjemmesiden deres er: Marits rideskole
Direktelink til gjesteboken her: Gjestebok for Marits rideskole, der kan du sikkert spørre om hun står der :-)

Guro
Dot Postet - 07/01/2006 : 15:29:28
Har du set hesten på den rideskole? Håber det er hende. Prøver lige at sætte et billede ind.
Her er et billede af Chiquita. Håber nogen ved hvem hun er??


 Image Forum 2001 This page was generated in 0,16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.