hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Søllivar, Candy Girl, Iben, Star Do´r...

MERK: Du må være registrert for å kunne sende et svar.
For å registrere, klikk her . Registrering er gratis!

Skjermstørrelse:
Brukernavn:
Passord:
Format modus:
Format: FetKursivUnderstreketGjennomstrek VenstrejustérSentrertHøyrejustér Horisontal linje Sett inn linkSett inn e-postSett inn bilde Sett inn kodeSett inn sitatSett inn liste
   
Melding:

* HTML er AV
* Forumkode er PÅ
Smileys
smil [:)] stort smil [:D] cool [8D] rødme [:I]
tunge [:P] ond [):] blink [;)] klovn [:o)]
sort øye [B)] åtter [8] rynke [:(] sjenert [8)]
sjokkert [:0] sur [:(!] død [xx(] søvnig [|)]
kyss [:X] godkjent [^] mislike [V] spørsmål [?]

  Kryss av her for å inkludere signatur fra din profil.
    

E M N E      H I S T O R I K K
Mona_Wendy Postet - 12/01/2005 : 09:46:27
hørt om disse hestene? send mld på vipen min Weingi...
15   S E N E S T E      S V A R    (Siste først)
MariaR Postet - 09/03/2006 : 16:22:56
ååja, okei :P er rød ja :)
-madeira- Postet - 04/03/2006 : 02:10:39
Kopi av melding:
En araber hingst som heter Ewkaaz *Eller noe slikt* som kalles Iben står oppstallen åp Stall C i Trøndelag..! :)

Opprinnelig postet av *Mariiiia*


Men den Iben er vel rød, er han ikke? Den Iben hun leter etter er skimmel..
Mona_Wendy Postet - 01/03/2006 : 14:34:56
nei, det er ikke candy....hun hadde ikke svart man når jeg tenker meg om...mer brunaktig...og mener å huske hun hadde bles=) candy var forøvrig ingen kaldblodstype, mer varmblods...
Torpedo Postet - 28/02/2006 : 10:32:02
Candy Girl står i kvinnherad. Er dette hesten?

metteR Postet - 28/02/2006 : 01:06:56
Hva slags hest er/var Iben?
En familie i klubben min kjøpte seg en nordlandsvalakk for et par år siden ved navn Iben. Han står nå på gården deres i Vang, på Hedmark.
Har ikke sett ham, så vet ikke farge eller alder.
Mona_Wendy Postet - 18/02/2006 : 14:30:05
bente71: det er samme hesten vi tenker på=)
Torpedo Postet - 17/02/2006 : 08:51:16
Candy girl? hmm.. brun liten ponni? Se på vip *mocco*mini**
MariaR Postet - 16/02/2006 : 15:46:56
En araber hingst som heter Ewkaaz *Eller noe slikt* som kalles Iben står oppstallen åp Stall C i Trøndelag..! :)
Bente_og_Etanec Postet - 16/02/2006 : 10:37:18
Mener også og ha hørt at ei rød pen hoppe med bliss som het Candy Girl, ble prøvd i rideskole på EDR ( Egersund og Dalane Rideskole ). Vet jo heller ikke om dette er samme hesten, men kan såvidt huske denne skjønne røde hoppen. Herlig hest hvertfall :o)
DeeDee Postet - 15/02/2006 : 22:05:00
Den candy girl eg vet om,er en rødlig hoppe med bles.husker ikke hvor gammel hun er,men hun var en del år tror eg..?Hun var ikke så høy hvertfall,middels str.

En veninne av meg skulle kansje ha henne på fôr,men så sku hun ikke det alikevel,fordi hun stresset helt SYKT på tur og fordi bena tydligvis var ganske så ødlagte.De var smellhovne hele tiden..tror hun ble solgt til noen som selskapshest,utenfor Bergen.
Er jo ikke sikkert dette er samme hesten som du tenker på da,men eg synes beskrivelsene passet ganske så godt.
Mona_Wendy Postet - 14/02/2006 : 17:56:13
heihei! det er bilde av Star Dor på siden til Shiro...
hestefreek Postet - 12/02/2006 : 17:03:29
Den hesten candy girl?
D er en som ligner på stallen men med et annet navn. Men hun ble solgt uten papirer av en hestehandler tror jg..
Hu har veldig mye rødt i det brune og et langt bles. Samme farga på mana og hopper veldig bra. Hun var god når hun kom men ganske urutinert.. Ho er målt ned til pånno på 148 men er egentlig 150 og noe..
Langbeint utrolig søt og pen.

Stemmer noe overens?
Beate N. Postet - 11/02/2006 : 11:34:46
Star D'or finner du på Sletten Fritidsgård, Mo i Rana. Hører at hun er til salgs nå...
sPikE Postet - 09/02/2006 : 09:57:42
Star Dor skal selges nå har jeg hørt, hvis noen er intresert =)
Isabel och Perla Postet - 06/02/2006 : 16:06:45
Hun har det bra. Står på Sletten ridesenter i Mo i Rana.

 Image Forum 2001 This page was generated in 0,14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.