hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Fjordhesten Isar

MERK: Du må være registrert for å kunne sende et svar.
For å registrere, klikk her . Registrering er gratis!

Skjermstørrelse:
Brukernavn:
Passord:
Format modus:
Format: FetKursivUnderstreketGjennomstrek VenstrejustérSentrertHøyrejustér Horisontal linje Sett inn linkSett inn e-postSett inn bilde Sett inn kodeSett inn sitatSett inn liste
   
Melding:

* HTML er AV
* Forumkode er PÅ
Smileys
smil [:)] stort smil [:D] cool [8D] rødme [:I]
tunge [:P] ond [):] blink [;)] klovn [:o)]
sort øye [B)] åtter [8] rynke [:(] sjenert [8)]
sjokkert [:0] sur [:(!] død [xx(] søvnig [|)]
kyss [:X] godkjent [^] mislike [V] spørsmål [?]

  Kryss av her for å inkludere signatur fra din profil.
    

E M N E      H I S T O R I K K
Dj Postet - 23/07/2006 : 18:12:43
Jeg lurer litt på hvor den søte lille isar er blitt av. Han er ikke helt renraset, men er veldig lik en fjoring. Han skal være rundt 16-17 år. Han har ganske bred panne, og er ikke en spesielt pen hest. Men han er veldig søt!

Han var veldig hard i munnen, men fungerte kjempe bra på hackmore. Han er en rampete kosegutt som liker å arbeide.

Han havnet viss nokk i Bodø, der han hadde en uvane med å springe i veger!? Så havnet han i saltdalen. Vist noen veit noe om isar så kan dere plise ta kontakt? Dere kan få et bilde av han som føll i belløning ;)
6   S E N E S T E      S V A R    (Siste først)
Hilde_balder Postet - 25/07/2006 : 17:28:01
Heisann :)
Han Isar ja, go guttn min-sin :D
har oxo lurt på kor han har tatt veien hen nu. men så leste æ her at han muligvis står opp på Målselv.

d va tanta mi som eide han når han stod på Fauske. han va en sikkelig go gutt og kjempe herlig hest. savna den sårt.
Han vist sæ å ble veldig fin i dressur etterhvert og hadde kap. til å hoppe høyt, nesten stillestående i 80/1 meters klasse..hehe :D

D visst sæ oxo at han har stått nede rundt MO,da gikk han visst veldig bra i dressur. (lett B og kunne øvelsan til lett A).
Så ble han solgt til Beiarn (der tanta mi og dem kjøpte han fra)d va visst der han ble veldig hard og stri å ri. Ingen klarte å holde han igjen og gikk nesten ikke ann å styr han når han stakk..! Søskenbarnet mitt som har ridd han, og lært han opp igjen. da va visst veldi behagelig og fin da han ble solgt fra fauske.

Er det noen som vet om han e på noen vip side her fra sånn han e nu? eller evt har nye bilder fra han? hadde vært kjempe koselig å sett korsn han såg ut nu..:)

klem
MadlaogRauen Postet - 24/07/2006 : 10:25:36
Ehh.. jeg? .. Det er nå målselvs avgjørelse.. Tror de skulle kjøpe trinsebitt til han da :)
Flokus Postet - 23/07/2006 : 22:00:35
OT, men hvorfor bruker du kun i bittringen om du har pessoa? Hvorfor bruker du ikke vanlig trinsebitt?
MadlaogRauen Postet - 23/07/2006 : 21:22:32
Men så har de bare satt tøylene i den store ringen da.. fordi det er ubehagelig for hesten i de små ringene.. ;)
lene og diesel Postet - 23/07/2006 : 20:52:32
Isar som det ble vist bildet av her,har stått noen år i nærheten av Fauske. Han ble solgt til Saltdal og ble derfra solgt til Målselv i fjor eller for 2 år siden tror jeg.
Men skjønner ikke helt at han skal bli ridd med pessoabitt,jeg har ridd han endel og da på vanlig trinsebitt,uten problem!
MadlaogRauen Postet - 23/07/2006 : 20:15:46
Det er en fjordhest på målselv turhestsenter ved navn isar, syns han er veldig søt jeg :P, han ble vistnok galoppert mye på og eieren likte fart, så isar løp masse ut da han kom til målselv, har ikke ridd han, jo barbak, og syns han var litt hard i munnen .. Han har pessoabitt nå, og fungerer som lederhest på tur! Har bilde av isar jeg kjenner:

 Image Forum 2001 This page was generated in 0,12 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.