hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 In Nancyville????? hvor ble det av?

MERK: Du må være registrert for å kunne sende et svar.
For å registrere, klikk her . Registrering er gratis!

Skjermstørrelse:
Brukernavn:
Passord:
Format modus:
Format: FetKursivUnderstreketGjennomstrek VenstrejustérSentrertHøyrejustér Horisontal linje Sett inn linkSett inn e-postSett inn bilde Sett inn kodeSett inn sitatSett inn liste
   
Melding:

* HTML er AV
* Forumkode er PÅ
Smileys
smil [:)] stort smil [:D] cool [8D] rødme [:I]
tunge [:P] ond [):] blink [;)] klovn [:o)]
sort øye [B)] åtter [8] rynke [:(] sjenert [8)]
sjokkert [:0] sur [:(!] død [xx(] søvnig [|)]
kyss [:X] godkjent [^] mislike [V] spørsmål [?]

  Kryss av her for å inkludere signatur fra din profil.
    

E M N E      H I S T O R I K K
Stall Nakkim Postet - 18/07/2006 : 14:02:22
Hvor har det blitt av vipen til Nancy? Pleier liksom å ta en titt innom der for å se om det har skjedd noe nytt, men ser ut til at siden er slettet. Noen som vet noe?
15   S E N E S T E      S V A R    (Siste først)
xxxx Postet - 07/08/2006 : 20:32:38
Godt å høre..
Den er under oppdatering og litt testing men jeg skal få mer orden etterhvert.
En gjestebok også- for det er jo hyggelig å høre fra folk.
Stall Nakkim Postet - 07/08/2006 : 12:10:43
Genialt Nancy! Nå kan jeg endelig slappe av igjen!
xxxx Postet - 07/08/2006 : 07:11:16
Men det tok meg 3 år å få ut finger.n...
Hadde sikkert gått enda lenger også om jeg ikke hadde gått så lei de ustabile sidene her på HM...
Så egentlig er det takket være HM...Ironisk nok..
Kurre Postet - 06/08/2006 : 20:45:12
Der var den jo!
Så fin,bøye meg i støvet i nesegrus beundring for folk som kommer lenger enn "Vip"...
xxxx Postet - 06/08/2006 : 00:08:57
Tusen takk skal dere ha. *blush*
JiviDream Postet - 05/08/2006 : 20:35:43
Fin side ja!:-) Jeg kommer aldri til å klare å lage så fin! hehe! *Thumbs up!*
Mari^_^ Postet - 05/08/2006 : 20:23:16
Bra side Nanc! Har lagt den til i mine favoritter :)
Bustetrollet Postet - 05/08/2006 : 19:35:43
Imponerende :) Kjempefin side!

*Legge til i favoritter*
lino Postet - 05/08/2006 : 19:35:07
Den var jo kjempefin! Jeg er veldig glad i WordPress selv, men vær obs på at de for tiden er plaget med MASSE spam-kommentarer. Men du har jo slått av kommentarfunksjonen.
xxxx Postet - 05/08/2006 : 19:02:56
Her er den.

http://www.nancyville.no/

Ikke så mye spennende enda men..
Stall Nakkim Postet - 19/07/2006 : 14:30:15
ja, den siden bør komme litt brennkvikt... abstinenser, he he
Kurre Postet - 19/07/2006 : 10:57:28
Dårlig gjort bare å svikte oss sånn.Og vi som ikke kommer over stadiet "hjemmeside for dummies"(vip...) er ikke misunnelige i det hele tatt.

Venter på adressen i endeløs spenning!! Du får se til å få litt fortgang i sakene da.
xxxx Postet - 19/07/2006 : 10:44:55
Tusen takk!
Skal prøve å få ut fingern å gjøre alvor av det denne gangen...
Hvis det er no "trøst" skjer det fint lite spennende hos meg om dagen.
Stall Nakkim Postet - 19/07/2006 : 09:16:25
Kopi av melding:
Heisan!
Jeg slettet den her om dagen.
Vil heller få til en egen hjemmeside etterhvert som er litt mer "meg".


Opprinnelig postet av In Nancyville


Ikke bra! Pleier alltid å stikke innom der for å se om det har skjedd noe nytt. Du har så geniale kommentarer til bildene dine også!
Horton & Renate Postet - 18/07/2006 : 20:48:57
Kopi av melding:
Heisan!
Jeg slettet den her om dagen.
Vil heller få til en egen hjemmeside etterhvert som er litt mer "meg".


Opprinnelig postet av In Nancyville



Fyyy!! Da må du forte deg å lage hjemmeside slik at jeg atter igjen kan kikke på noen kåwbåy- bilder

 Image Forum 2001 This page was generated in 0,12 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.